Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@02:09:15 GMT

استقلال موضع رسمی خود را نسبت به تیام اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۳۴۴۹

استقلال موضع رسمی خود را نسبت به تیام اعلام کرد

به گزارش پارس نیوز،  باشگاه استقلال نسبت به مذاکره و عقد قرارداد تیام با باشگاه عجمان معترض است و معتقد است بر اساس قراردادی که بین او و استقلال جریان دارد این بازیکن همچنان تحت قرارداد این باشگاه بوده و نمی‌تواند به باشگاه دیگری منتقل شود. بر همین اساس باشگاه استقلال  با صدور نامه ای خطاب به باشگاه عجمان که خواهان به خدمت گرفتن تیام است موضع رسمی خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه باشگاه استقلال به باشگاه عجمان اعلام داشته تیام تحت قرارداد استقلال بوده و هرگونه مذاکره و عقد قرارداد با نامبرده بدون هماهنگی با باشگاه استقلال می تواند عواقبی را برای آن باشگاه و بازیکن مزبور داشته باشد. استقلالی ها روابط خوب فدراسیون های فوتبال دو کشور را به باشگاه  عجمان یادآوری کرده و از آنها خواسته اند در مورد تیام بدون هماهنگی با این باشگاه تصمیم گیری نکنند. 

   

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال فوتبال اعلام نسبت استقلال پارس تیام پارس نیوز موضع رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرین روز گذشته استقلال با استقلال پرشور هواداران همراه شد و جواد نکونام با انگیزه و انرژی خاصی بیش از هر زمان دیگر نکات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل می‌کرد و علاوه بر نکات تاکتیکی مسائل روحی روانی هم در این تمرین نقش ویژه ای داشت.

جواد نکونام تحت تاثیر جو خاصی که در تمرین استقلال بود بارها شاگردانش را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد و تاکید داشت با دقت بیشتری تمرینات برگزار شود و با توجه به حضور هواداران به آنها دلگرمی و انگیزه خاصی میداد.

تغییرات مدیریتی، مالکیت و مسائلی که در ساختار کلی باشگاه استقلال ایجاد شد در ظاهر شوک مثبتی برای مجموعه فنی و بازیکنان استقلال بود و آنها با نشاط بیشتری در آخرین تمرین حاضر شدند.

بازیکنان استقلال با دقت و جدیت خاصی توصیه های جواد نکونام را در تمرین استقلال دنبال می‌کردند و برای دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن آماده می‌شدند و با توجه به استقبال خوبی که از تمرین این تیم انجام شد پیش‌بینی می‌شود که این حمایت در ورزشگاه هم اضافه داشته باشد.

استقلال روز دوشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت و با توجه به عملکرد خوب گاندوها در بازی‌های خارج از خانه بازی آسانی نخواهند داشت و پیچ مهمی از مسیر قهرمانی را پشت سر خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر