Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيرو‌هاي ارتش سوريه شهر درعا Daraa در جنوب سوريه و روستا‌ها و شهرک‌هاي اطراف آن را به طور کامل از اشغال گروه‌هاي تروريستي آزاد کردند.
به گزارش روز پنج شنبه پارس تودي، ارتش سوريه در ادامه عمليات آزادسازي خود در حومه شمال غربي درعا، شهرک «القصير» آخرين پايگاه تروريست‌هاي داعش در منطقه را آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر داعش پس از فرار، سلاح‌هاي سبک و سنگين بسياري از خود باقي گذاشتند.
نيرو‌هاي ارتش سوريه در همين حال پيشروي خود را در حومه القنيطره Quneitra تا مرز‌هاي فلسطين اشغالي ادامه دادند و علاوه بر اين، شهرک‌هاي جبات الخشب، تله القباع و کروم الحمريه را در حومه شمالي القنيطره آزاد کردند.
نيرو‌هاي سوري همچنين تروريست‌هايي را که حاضر نشدند به حل و فصل شرايط و مصالحه با دولت سوريه تن دهند، از منطقه خارج کردند تا به استان ادلب Idlib در شمال سوريه منتقل شوند.
ارتش سوريه در روز ارتش ( يکم اوت) ، پيروزي‌هاي مهمي در زمينه‌هاي سياسي و ميداني محقق ساخت و به خيال پردازي‌هاي اسرائيل در زمينه ايجاد منطقه‌اي جداشده و همچنين توطئه‌هاي غربي براي جنوب سوريه پايان داد.با نقش بر آب شدن طرح‌هاي داعش در جنوب سوريه ، خطري که از غوطه غربي دمشق را تهديد مي‌کرد و از القنيطره آغاز مي‌شد، از بين رفته است.
عقب نشيني رژيم صهيونيستي از مواضع خود در قبال دولت قانوني سوريه
خبر ديگر اينکه در پي تسلط نيروهاي ارتش و مقاومت سوريه بر مرز جولان اشغالي ، وزير جنگ رژيم صهيونيستي از موضع قبلي خود مبني بر لزوم سرنگوني «بشار اسد» از قدرت در سوريه عقب نشيني کرد.
«آويگدور ليبرمن» وزير جنگ رژيم صهيونيستي امروز (پنجشنبه) در بازديد از يک پايگاه نيروي هوايي در شمال فلسطين اشغالي، «بشار اسد» رئيس‌جمهور سوريه را پيروز بحران در اين کشور دانست و گفت، از نظر اسرائيل وضعيت در سوريه درحال بازگشت به حالت قبل ازجنگ يعني حکومت مرکزي است و يک شخص مسئول وجود دارد.
وزير جنگ رژيم صهيونيستي ادعا کرد، تا زماني که توافق 1974 نقض نشده باشد، در امور داخلي سوريه دخالت نمي کند وجبهه سوريه با احياي حکومت بشار اسد آرام‌تر خواهد شد.
اين اظهارات در حالي است که مقامات مختلف رژيم صهيونيستي پيشتر از لزوم کنار رفتن «بشار اسد» رئيس‌جمهور سوريه از قدرت در اين کشور صحبت کرده بودند اما با کنترل نيروهاي ارتش و مقاومت سوريه بر مرز جولان اشغالي طي روزهاي گذشته، تل‌آويو از مواضع قبلي خود عقب‌نشيني کرد.
ارتش سوريه (30 ژوئن) با آزادسازي شهرک «معريه» واقع در غربي‌ترين نقطه ريف درعا، امنيت مرزهاي سوريه با جولان اشغالي را به صورت کامل تأمين کرد. 118/112

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه