Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@09:08:21 GMT

نمایشنامه خوانی طنز اسب آبی در ارومیه اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۳۵۸۱

نمایشنامه خوانی طنز اسب آبی در ارومیه اجرا می شود

کارگردان این نمایشنامه خوانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: محمد ثابت هدایت خوانشگران این اثر، نگین بهادر، فهیمه علی پور، مهسا دشتبان و اودیشو آندریوس بازیگران جوان این نمایشنامه خوانی هستند.
محمد ثابت افزود: این اثر برای حدود 30 دقیقه آماده شده و اتفاق های آن نشانگر ساختارشکنی های موجود در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این متن به صورت آینده نگرانه جنبه های احتمالی زندگی را نشان می دهد، اضافه کرد: تبدیل اسامی، نام ها و قیافه های انسان ها بر اساس این نمایشنامه از جنسیتی به جنسیت دیگر در دنیای امروز به وفور به چشم می خورد و احتمال افزایش این موارد در آینده وجود دارد.
به گزارش ایرنا برگزاری فستیوال نمایشنامه خوانی پایان دوره هنرجویان در سال 1396 از جمله رویدادهای مهم خانه تئاتر جوان ارومیه بود؛ این نمایشنامه خوانی ساعت 18 امروز /پنجشنبه/ در ارومیه، پشت پارک ساحلی و در فرهنگسرای جوان اجرا می شود.
7129/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت تئاتر جامعه جنسیت ارومیه نمایشنامه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 346 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 207 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 12  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 314  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 376

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 346

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 207

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 66

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 266

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان
  • فیلم/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور