Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@23:31:06 GMT

غیررسمی؛ موسی واگی به بارسلونا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۳۷۰۷

غیررسمی؛ موسی واگی به بارسلونا پیوست

دفاع راست تیم ملی سنگال که استعدادیابان بارسلونا گزارش‌های بسیار خوبی از او ارسال کرده‌اند، راهی نیوکمپ می‌شود.

طرفداری - بارسلونا به زودی خرید موسی واگی، دفاع راست تیم ملی سنگال را رسمی خواهد کرد.

موسی واگی دفاع راستی 19 ساله با میل به هجوم بسیار بالاست که قدرت بدنی بسیار خوبی هم دارد. او از جمله بازیکنانی بود که توسط آلیو سیسه به جام جهانی روسیه هم رفت و سه بازی هم انجام داد و یک گل هم به ژاپن زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واگی هم اکنون در تیم KAS Eupen بلژیک در لیگ برتر این کشور بازی می‌کند. عملکرد او در مجموع 43 بازی‌اش برای این تیم، 1 گل و 4 پاس گل بوده است.

عملکرد عالی واگی چشم آبیدال را در طول جام جهانی گرفت. او حالا معتقد است واگی کاملا پتانسیل تبدیل شدن به یک ستاره را دارد و به همین خاطر هم کارها برای جذب این بازیکن در کنار رامون پلانس و پپ سگوارا شروع شده است. بارسا در ابتدا قصد دارد واگی را برای تیم دوم به خدمت بگیرد اما می‌خواهد از او در تیم اول هم استفاده کند تا سرجی روبرتو بتواند به میانه زمین منتقل شود. 

به گزارش mundodeportivo، با مصدومیت شدید متئو موری، بارسا حالا جذب موسی واگی را شدت بخشیده است. باشگاه به زودی خرید واگی را نهایی خواهد کرد. واگی در ابتدا برای تیم دوم خریداری شده اما احتمالا مرتب در تمرینات تیم اول شرکت خواهد کرد. در واقع اگر واگی بتواند به روند پیشرفت فوق العاده‌اش ادامه دهد، بعید نیست خیلی زود به تیم اول منتقل شود. ایده انتقال سرجی روبرتو به خط میانی روز به روز بیشتر قوت می‌گیرد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلونانقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: موسی واگینقل و انتقالات بارسلونا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر غیررسمی؛ موسی واگی به بارسلونا پیوستتوضیحات مدیر برنامه های محمدرضا اخباری در خصوص وضعیت این بازیکن؛ اخباری 200 میلیون طلبش را بخشیدسانتیاگو آریاس، شماره 4 جدید اتلتیکو مادرید (عکس)دانلود؛ عملکرد فرد مقابل رئال مادریدآزپیلیکوئتا: از سیستم ساری لذت می‌بریم؛ کالوم هادسون می‌تواند بازیکن بزرگی شودنامه باشگاه استقلال به عجمان امارات: مذاکره با تیام را متوقف کنید؛ برنامه ای برای فروش او نداریمپاتو خواستار بازگشت به میلان؛ هنوز مذاکره‌ای صورت نگرفته استگزارش تمرین پرسپولیس؛ آنالیز بازی هفته اول و شوتزنی، تمرین شاگردان برانکونگاهی کلی به بیست و یک پیشنهاد کارلوس کی روش در زمان هدایت تیم ملی ایرانبرپایی اردوی پیش از بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان با حضور 20 بازیکندانلود؛ پیراهن اول باشگاه های مطرح اروپا در فصل 2018/19آریاس: تمرینات اتلتیکو مادرید مثل جنگ است؛ سبک سیمئونه را می‌پسندمگاسپرینی: کالدارا در میلان هم در تیمی به بزرگی یوونتوس بازی خواهد کرد؛ سیاست میلان قابل ستایش استغیبت رافینیا آلکانتارا در تمرینات بارسلونا به دلیل مصدومیت جزئیفول مچ چلسی - آرسنال (دوستانه پیش فصل 2018)بونوچی در حال گذراندن تست‌های پزشکی یوونتوس (عکس)فول مچ ستاره های لیگ امریکا - یوونتوس (دوستانه پیش فصل 2018)با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، تمام تیم های لیگ برتری مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را دریافت کردندموندو: یری مینا با منچستریونایتد به توافق شخصی هم رسیده استسعید اخباری، مربی فولاد: در مصاف با پرسپولیس، 11 گلادیاتور خواهید دید بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!غیررسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوسترومنیگه: پاری سن ژرمن و منچسترسیتی عامل تورم بازار هستند نه رئال مادریدی که بدون خرج قهرمان اروپا شدغیررسمی؛ گونزالو هیگواین به میلان پیوستمنچستریونایتد نسبت به جذب مگوایر دلسرد شده است؛ یری مینا گزینه اصلی شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعیموندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استنگاهی به ابعاد مالی انتقال کالدارا و هیگواین به میلان و بونوچی به یوونتوسغیررسمی؛ ماتیا کالدارا به میلان پیوستچلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیقرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا تمدید می شوداستقبال سرد از بونوچی در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس (عکس)انگیزه مضاعف محسن مسلمان برای درخشش مقابل استقلالگونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس)گونزالو هیگواین در میان تجمع هواداران روسونری به شهر میلان رسید (عکس) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: شاگردانم هنوز گیج هستند و باور نکردند که چه کار بزرگی انجام داده‌اند

سرمربی دورتموند می‌گوید برای این سکانس‌های شادی در پارک دو پرنس حسابی تلاش و زحمت کشیدیم.

طرفداری | دورتموند با شکست پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

شاگردان ادین ترزیچ دست به کار بزرگی زدند و با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن توانستند به دیدار فینال چمپیونزلیگ که در ومبلی برگزار می‌شود صعود کنند. ادین ترزیج که پس از پیروزی مقابل پی‌اس‌جی سر از پا نمی‌شناخت در مورد کار بزرگ شاگردانش صحبت کرد.

گل متس هوملس

می‌دانستیم که در چنین بازی‌هایی اغلب قفل دروازه با ضربات ایستگاهی گشوده می‌شود و با چنین ضرباتی نتیجه درنهایت تعیین می‌شود و متس کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. اما به متس می‌گویم که باید حداقل یک بار دیگر این کار را انجام دهی.

رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا

با هر بازی، ما رشد کردیم و در نهایت میلان را شکست دادیم. میلان سال گذشته به نیمه‌نهایی رسیده بود و گفتیم وقتی تیمی مثل میلان که نقل و انتقالات خوبی هم در آن فصل نداشته به این مرحله رسیده چرا ما این کار را انجام ندهیم. همیشه تیمی وجود دارد که دوباره به مرحله یک‌چهارم یا نیمه‌نهایی می‌رسد، تیمی که شاید لزوماً کسی به آن باور نداشته باشد و ما می‌خواستیم امسال آن تیم باشیم. باورنکردنی است.

احساس فوق‌العاده‌ای که پس از پایان بازی داشتید

اینها تصاویر و سکانس‌هایی هستند که برای آنها تلاش می‌کنیم. دوست داشتیم سال گذشته در ورزشگاه خودمان چنین تصویری را خلق کنیم. متاسفانه، بعد از بازی [مقابل ماینز]، کمی اوضاع متفاوت به نظر می‌رسید و هواداران ما در کنارمان بودند و امروز توانستیم با صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان در لندن، آن لحظات تلخ فصل قبل را جبران کنیم. این فقط قدردانی، آسودگی خاطر و شادی محض است که برای ما بسیار غرورآفرین است.

آیا فکر می‌کردید که به فینال لیگ قهرمانان برسید؟

نه نه نه، ولی این باور وجود داشت. ما برای اولین بار قبل از بازی رفت مقابل آیندهوون در مورد آن صحبت کردیم. وقتی در مورد کوتاهی مسیر رسیدن به لندن صحبت می‌کردیم، چهره‌های پسرها هنوز کمی گیج به نظر می‌رسید. از شادی آنها می‌توانید کاملا به این موضوع پی ببرید که هنوز هم باورشان نشده است. فکر می‌کنم هنوز کمی زمان لازم است تا آنها به بزرگی کاری که انجام دادند، پی ببرند. اما ما بسیار خوشحالیم.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • ادین ترزیچ: شاگردانم هنوز گیج هستند و باور نکردند که چه کار بزرگی انجام داده‌اند
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون