Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و رئیس ستاد اجرایی مسابقات غواصی بین المللی ارتش های جهان در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس قرعه کشی امروز تیم های ایران و آفریقای جنوبی در شنای امدادی و نجات و غواص مصدوم و تیم های روسیه، سوریه و ونزوئلا نیز در رشته عبور از میدان موانع با یکدیگر به رقابت پرداختند.
دریا دوم پرویز سلیمی پناه افزود: برای فردا هم تیم های سوریه، روسیه و ونزوئلا عملیات امداد و نجات و غواص و تیم ایران و آفریقای جنوبی هم در رشته عبور از میدان موانع با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد اجرایی مسابقات غواصی بین المللی ارتش های جهان افزود: این مسابقات دارای هفت مرحله است که براساس قرعه کشی
صورت گرفته تیم ها به نوبت هفت آیتم را برگزار می کنند و درنهایت با شمارش امتیاز هر مرحله رقابت ها جایگاه تیم های شرکت کننده مشخص خواهد شد.
سرداور این دوره از مسابقات هم به خبرنگار ایرنا گفت: روز نخست این دوره از مسابقات با برنامه ریزهای انجام شده و نظارت دقیق در شرایطی ایمن و بدون مشکل تمامی مراحل در نظر گرفته اجرا و به خوبی برگزار شد.
ناخدادوم حامد حق پرست تصریح کرد: طراحی مسابقات به گونه ای است که با توجه به تعداد تیم های شرکت کننده نتایج در2 مرحله پایان روز دوم و هفتم مشخص می شود.
وی افزود: سطح مسابقات امسال با توجه به قدمت تیم های شرکت کننده در رشته غواصی دنیا و تجربه حضور در این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار است.
چهارمین دوره مسابقات ارتش های جهان و سومین دوره مسابقات غواصی عمق برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران در سواحل نوشهر با حضور پنج تیم از کشورهای آفریقای جنوبی، ونزوئلا، روسیه، سوریه و ایران برگزار می شود.
هرتیم متشکل از 10 نفر شامل 6 شرکت کننده یک نفر ذخیره به همراه مربی، سرپرست و رئیس هیات است.
شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در هفت آیتم غواصی عمق از جمله میدان موانع، جوشکاری و برشکاری زیرآب، فلنچ(برقراری اتصالات لوله ها در زیر آب) ، نجات زیر دریایی و کشتی مغروق، کار در فضای بسته و امداد و نجات غواص (Cpr) رقابت خواهند کرد.
نمایندگانی از کشورهای اندونزی، آذربایجان و قزاقستان ناظر این دوره از مسابقات در رشته غواصی عمق در نوشهر هستند.
بازی های بین المللی ارتش های جهان امسال در 28 رشته ورزشی
به صورت همزمان در 7 کشور روسیه، چین، ایران، قزاقستان، آذربایجان، بلاروس و ارمنستان در رشته های مختلف برگزار می شود.
در 2 دوره گذشته مسابقات غواصی عمق تیم ایران به مقام نایب قهرمانی و تیم روسیه به قهرمانی دست یافته بود.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آفریقای جنوبی امداد و نجات بازی جهان ونزوئلا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌هاگفت: رقابت داوطلبان از صبح امروز با برگزاری آزمون رشته ریاضی و فنی با شرکت سه هزار و ۶۸۲ داوطلب و علوم انسانی با هشت هزار و ۲۹۲ نفر آغاز شد.

 ارسلان دمیرچی با بیان اینکه هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی عصر امروز با هم رقابت می کنند. اظهار کرد: رقابت ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر از داوطلبان رشته علوم تجربی آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ نیز صبح فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۶۵ درصد از داوطلبان آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ زن و ۳۵ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: داوطلبان نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ باید نیم ساعت قبل از آغاز آزمون در جلسه حاضر شوند، ساعت شروع آزمون‌های صبح و عصر به ترتیب ۸ و ۱۴:۳۰ است.

آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ نیز هفتم و هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی