Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین مرحله از رقابت‌های دو و میدانی لیگ طلایی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

با پایان یافتن این رقابت‌ها نفرات باقی مانده به تیم ملی دو و میدانی دعوت می‌شوند تا 29 مرداد ایران را به مقصد مسابقات آسیایی در اندونزی ترک کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: اختلاف اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی در معرفی نفرات اعزامی به جاکارتا 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   مشخص شدن اعضای تیم ملی دو و میدانی بازی‌های آسایی جاکارتا + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم گزارش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویا دادمرز: به المپیک فکر نمی‌کنم/ تمرکزم برای رویدادهای جهانی و آسیایی است

 از اتفاقات مهمی که در سال ۱۴۰۲ برای کشتی فرنگی کشورمان رقم خورد، کسب مدال برنزی بود که پویا دادمرز در رقابت‌های جهانی بلگراد بدست آورد. این مدال در حالی برای کشورمان به دست آمد که پس از کسب نشان طلای حمید سوریان در سال ۲۰۱۴، دیگر مدالی از آن سال تاکنون برای کشورمان بدست نیامده بود و فرنگی‌کار ایذه‌ای توانست مجدد کشورمان را در سبک وزن صاحب مدال کند.

دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سابولس لوسونس از صربستان را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آدم اوزون قهرمان اروپا از ترکیه را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این دیدار در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب با الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. ملی‌پوش خوزستانی در دیدار رده‌بندی برابر این حریف مقتدر ظاهر شد و در نهایت موفق شد با نتیجه ۶ بر سه برابر حریف قزاق خود به برتری رسید تا این مدال ارزشمند کسب شود.

دارنده مدال برنز سبک وزن کشتی فرنگی جهان به اهداف پیش روی خود اشاره کرد و توضیح داد: پس از اینکه سال گذشته در پیکارهای قهرمانی جهان از کسب مدال بازماندم، با تغییر کادر فنی و حضور حسن رنگرز سرمربی جدید، در رقابت‌های امیدهای جهان به مدال طلا رسیدم. این موفقیت نیز ادامه داشت و در جام جهانی در باکو، رنکینگ کرواسی، قهرمانی آسیا و جام وهبی امره ترکیه نیز به موفقیت رسیدم و توانستم به مدال طلا برسم. اوج موفقیتم مربوط به رقابت‌های۲۰۲۳ بلگراد بود که پس از ۹ سال توانستم با کسب نشان برنز جهانی، کشورمان را در سبک وزن صاحب مدال کنم.

دادمرز افزود: افتخاری برای من است که جا پای ژنرال هفت ستاره کشتی ایران گذاشته‌ام؛ امیدوارم بتوانم همانند سوریان موفقیت‌های زیادی به دست بیاورم. بنا دارم با توجه شرایطتم روند رو به رشدم را ادامه دهم و در جهانی سال ۲۰۲۵ موفقیت خود را با کسب مدال طلای جهانی تکمیل کنم. فعلا تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی ۶۰ کیلوگرم ندارم و تمرکزم بیشتر در وزن ۵۵ کیلوگرم است.

وی بیان کرد: سالی که گذشت برای من در عرصه قهرمانی بسیار موفقیت آمیز بود و البته تلخی و شیرینی‌های زیادی داشت. شیرین‌ترین خاطره من مربوط به کسب نخستین مدال جهانی برای ایذه بود و از سوی دیگر تلخ‌ترین آن به عدم موفقیتم در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ بلگراد و لغو قرارداد استخدامی جمعی از فرنگی‌کاران از گروه ملی صنعتی فولاد ایران باز می‌گردد که این شرکت در زمان اردو حکم اخراج ما را صادر کرد. اما با وجود این شکست‌ها دوباره به موفقیت رسیدم و توانستم بار دیگر خودباوری را در وجودم زنده کنم.

دادمرز به رقابت‌ها قهرمانی آسیا نیز اشاره کرد و گفت: پیش از اعزام به بیشکک، تیم کشتی فرنگی در جام وهبه امره ترکیه شرکت کرد که در مجموع موفقیت‌های خوبی برای کشورمان بدست آمد. پیش از این حضور فرنگی‌کاران در ۲ اردو داخلی شرکت خواهند کرد تا آخرین نکات فنی را جویا شوند. با توجه به اینکه در رقابت‌های قهرمانی سال گذشته نشان طلا را بدست آوردم به طور قطع با توجه به حضور مدعیان برای حفظ این جایگاه تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا مجدد نشان طلای دیگری را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

دارنده نشان برنز جهان در خصوص اینکه پس از کسب مدال جهانی سرمربی سابق تیم ملی لقب هرکول جیبی را به او داد، گفت: این لقبی است که در تیم ملی به من داده‌اند که پس از کسب مدال برنز توسط محمد بنا دوباره عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم پیشکسوتان پرسپولیس در مسابقات جام پیشکسوتان شهرداری تهران
  • پویا دادمرز: به المپیک فکر نمی‌کنم/ تمرکزم برای رویدادهای جهانی و آسیایی است
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم