Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به خبرنگار خبر آنلاین برای پست منتشر شده روز گذشته اش  در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه دادکه در زیر می خوانیم .

این پاسخ من وبیانیه من برای شفاف سازی همه مسائل است.

لطفا خوب و کامل ترجمه کن

برای اجتناب از هرگونه سوءتفاهم، گمانه زنی و شایعات که ممکن است باعث گمراهی افکار عمومی شود، دوست دارم این نکات را یادآوری کنم

1- در ژوئن 2017، تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- نه ماه بعد، در آوریل سال 2018، آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، به صورت علنی، خبر پیشنهادی برای تمدید قرارداد من را با همان شرایط و ضوابط قبلی، تا پایان جام ملتهای آسیای سال 2019 را اعلام کرد.

3- از زمان ارائه این پیشنهاد، من و آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، چندین جلسه وبحث تکنیکی در مورد نیازهای تیم ملی برای آنکه بتوان با موفقیت و درسطح توقعات و رویاهای تمام هواداران ایرانی به رقابت پرداخت، داشتیم.

4- دراین جلسات،طرفین با هم مشخص کردیم وبه تائید و توافق رسیدیم که حقیقتا به چه چیزهایی برای پیشرفت نیاز است تا تیم ملی بتواند در چنین تورنمنت سطح بالایی موفق شود.

5- درزمانی که فدراسیون در تلاش بود تا اولویت های تکنیکی و نیازهای توافق شده در طول ماه های اخیر را برآورده کند، به خاطر احترام وحق شناسی عمیقم نسبت به تمام هواداران ایرانی و بازیکنان تیم ملی و کارکنان، من هرگونه تصمیم گیری درمورد آینده حرفه ای ام را متوقف کردم.

6- قرارداد من در روز 31 جولای سال 2018 منقضی شد.

7- امروز، دوم آگوست، حتی یکی از نیازهای تکنیکی شناخته ومشخص شده، به طور کامل توسط فدراسیون فوتبال ایران، پیاده سازی وبرآورده نشده است.

8- متاسفانه، من مجبورم این گونه جمع بندی کنم که فدراسیون فوتبال ایران، یک بار دیگر می خواهد بدون آماده سازی تکنیکی مناسب و خوب، ریسک رویارویی و حضور در تورنمنتی بین المللی و سطح بالا مثل جام ملتهای آسیا را انجام دهد.

9-با در نظر داشتن نکات مذکور و در شرایطی که وقت کمی داریم، کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم.

با تشکر

کارلوس کی روش

بیشتر بخوانید:

الجزایر قید کی روش را زد، بلماضی توافق کرد

پیام دو پهلوی کارلوس کی روش برای ادامه همکاری اش با ایران

انتهای پیام/ 

منبع:خبر آنلاین 

صتوضحیات سرمربی تیم ملی درباره پستش در فضای مجازی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ببینید | تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود
  • ماجرای تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود + فیلم
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است