Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي سپاهان اصفهان گفت: اميدوارم ورزشمان به‌گونه‌اي پيش رود که قائم به شخص نباشد، محروميت سپاهان از حضور هواداران در بازي مقابل نفت آبادان باعث شد يک بازي بي‌روح را شاهد باشيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس از رشت، امير قلعه‌نويي عصر امروز در نشست خبري پيش از بازي با تيم سپيدرود اظهار داشت: خرسندم در شهر مادري‌ام حضور پيدا کردم، بازگشت خداداد به چرخه فوتبالي خبر خوشحال‌کننده‌اي است، سپيدرود از کادر فني خوبي برخوردار است و خوشحالم که سپيدرود فصل گذشته با حضور علي کريمي‌ توانست در ليگ برتر باقي بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اذعان به اينکه حيف است امثال خدادادها و کريمي‌ها از چرخه فوتبال دور بمانند گفت: حيف است امثال خدادادها و کريمي‌ها به دليل اينکه متصل به جايي نيستند دور از فوتبال بمانند.
سرمربي سپاهان بابيان اينکه بازي در چمن مصنوعي کمي شرايط را سخت مي‌کند افزود:اين موضوع از افسوس‌هاي من است که استان‌هاي گيلان و مازندران که بارش باران خوبي در اين استان‌ها وجود دارد از چمن مصنوعي بهره مي‌برد.
قلعه‌نوعي گفت: در بازي اول مقابل نفت آبادان نسبتاً خوب بوديم و مي‌توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم که موفق نشديم، سپيدرود تيم خوب و با برنامه‌اي است که ازنظر بدني مشکل دارد، اميدوارم فردا بازي تاکتيکي و تماشاگرپسندي را شاهد باشيم.
وي با اشاره به اينکه فوتبال بدون حضور هواداران بي‌روح است بيان کرد: خوشحالم بازي فردا با حضور هواداران برگزار مي‌شود، هفته پيش ما را از حضور هواداران محروم کردند و اين موضوع باعث شد يک بازي بي‌روح را شاهد باشيم.
سرمربي سپاهان با بيان اينکه هواداران سپيدرود سرمايه و پشتوانه اصلي اين تيم هستند افزود: اين هواداران هرگز سپيدرود را تنها نگذاشتند و در طول تاريخ نيم‌قرني سپيدرود همواره پشتيبان اين تيم بودند، کمتر تيمي را پيدا مي‌کنيد که در هر بازي 20 هزار هوادار داشته باشد.
قلعه‌نوعي بابيان اينکه باشگاه سپيدرود و هيات فوتبال گيلان رسم مهمان‌نوازي را به‌جاي آورد و زمين تمرين در اختيار سپاهان قرارداد گفت: در هفته گذشته روي نقاط ضعف و قوت سپيدرود کارکرديم و اميدوارم سه امتياز ديدار مقابل اين تيم را کسب کنيم.
وي با اشاره به تغييرات سپاهان افزود: سپاهان تغيير و تحولات زيادي داشته است و نياز به زمان دارد تا نگرش تيم تغيير کند، هفته‌به‌هفته هماهنگ‌تر مي‌شويم، صحبت در مورد تيم‌هاي ديگر بدعت خوبي نيست و بنده درجايي که مسئوليت ندارم راجع به آن صحبت نمي‌کنم، براي سپيدرود به دليل اينکه تيم شهر مادري‌ام است، آرزوي موفقيت دارم.
سرمربي سپيدرود با اشاره به اينکه محروم و مصدومي در ديدار مقابل سپيدرود ندارد بيان کرد: نوسانات ارزي و تورم باعث شده است آرامش در جامعه وجود نداشته باشد و اين در فوتبال هم تأثير منفي گذاشته است، سپاهان هزينه معقولي بر اساس بودجه مصوب انجام داده است و جا دارد از دکتر سبحاني تشکر کنم، فوتبال نشاط مي‌آورد، اينکه بگوييم فلان تيم فلان مقدار هزينه کرده است کاري غيراخلاقي است، شما نمي‌توانيد بودجه اوساسونا و رئال مادريد را با يکديگر مقايسه کنيد.
قلعه‌نويي افزود: اميدوارم ورزش ما به‌گونه‌اي پيش برود که قائم به شخص نباشد، هنگامي‌که وزرا عوض مي‌شدند برنامه‌ها نيز تغيير مي‌کردند، سه ميليارد پول در نقل و انتقالات اندازه 30 ميليارد در طول فصل ارزش دارد و بايد به‌موقع هزينه شود، اين باعث پيشرفت فوتبال مي‌شود.
وي با بيان اينکه فوتبال بدون هوادار ارزش ندارد تصريح کرد: هنگامي‌که مربي تيم ملي بودم به چند اجلاس رفتم که يک اجلاس مختص به حضور هواداران و درآمدزايي از اين هواداران بوده است، يک‌بار هواداران را بخشيديد، مي‌توانستيد يک‌بار ديگر تعليق کنيد.
سرمربي اسبق تراکتور با اشاره به اينکه فدراسيون مي‌توانست محروميت هواداران تراکتور را لغو کند افزود: تراکتورسازي هزينه زيادي کرده است و اشکان دژاگه و مسعود شجاعي را به خدمت گرفته است ولي اين تيم محروم از حضور هوادار است، متأسفانه برخي از قوانين در فوتبالمان قائم به شخص است.
وي در پاسخ به پرسشي پيرامون چالش مالي سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌هايمان چالشي نداريم و پرداختي‌هاي تيم به‌خوبي انجام‌شده است، خداداد به هر تيمي مي‌رود مشکل مالي در آن تيم وجود دارد، اميدوارم علي کريمي نيز هر چه سريع‌تر به فوتبال برگردد.
قلعه‌نويي بابيان اينکه قول قهرماني نداده است بيان کرد: هر مربي که بگويد سپاهان را قهرمان مي‌کند قصد کلاه‌برداري دارد ولي آينده سپاهان را خوب مي‌بينيم و توقع کسب سهميه آسيا از سپاهان رادارم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال

فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها

  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد