Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس گفت: از منابع دیگر ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای "راه‌آهن میاندوآب-سقز"گرفته‌ایم اما از وزارت راه‌ و شهرسازی هیچ‌کسی به ما کمک نمی‌کند. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محسن بیگلری امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن شهدای دولت استاندای کردستان برگزار شد، خطاب به آخوندی اظهار داشت: متأسفانه جو جامعه به گونه‌ای است که هرنماینده‌ای به‌عنوان فرد مخالف صحبت کند، محدودتر است و اگر نماینده‌ای به دنبال رأی باشد، قطعاً رأی آن بیشتر است، اما بنده واقعیت‌ها را می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: میراث‌دار وضعیت بد جاده‌های کردستان هستید اما برخی از افراد به‌دور از انصاف قضاوت و فکر می‌کنند شما با دریایی از پول آمده‌اید و می‌توانید جاده را یک‌روزه تمام و پل 200 متری را یک‌شبه بسازید.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس تصریح کرد: آنقدر گفته‌ایم که جاده‌های کردستان "قتلگاه" است که تکراری شده اما امیدواریم خروجی این جلسه به جلوگیری از تصادفات منجر به فوت ختم شود.

کنارگذر سقز نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت کنارگذر سقز اشاره کرد و ادامه داد: 50 تا60 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده اما به‌خاطر دو میلیارد تومان افتتاح نشده و پیمانکار آن نیز 14 میلیارد تومان طلب دارد.

بیگلری با بیان اینکه مردم کردستان داغدار مرگ 11 نفر حادثه تلخ ترمینال سنندج هستند، افزود: اگر کنارگذری بود آن تصادف اتفاق نمی‌افتاد و کنارگذر سقز هم چنین شرایطی دارد و اگر در هفته دولت افتتاح شود قطعاً از داغ مردم کاسته می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌آهن میاندوآب-سقز اظهار کرد: از منابع دیگر 41 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه گرفته‌ایم اما از وزارت راه‌ و شهرسازی هیچ‌کسی به ما کمک نمی‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: گرچه 30 میلیارد تومان اعتبار برای جاده سقز-بانه و بانه-سردشت اختصاص داده‌ایم اما آن مسیر هم قتلگاه است و امیدواریم هرچه زودتر به اتمام برسد چراکه بار منفی تصادفات در مردم تأثیر دارد و متأسفانه امسال آمار تلفات ناشی از تصادفات در کردستان بیشتر می‌شود.

پروازهای فرودگاه سنندج  افزایش یابد

وی با بیان اینکه کردستان از لحاظ برخورداری راه‌های آسفالت روستایی جزو استان‌های آخر کشور است، بیان کرد: انتظار داریم که بیشتر به مناطق محروم روستایی استان توجه شود.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس با تاکید بر ضرورت افزایش پروازهای فرودگاه سنندج گفت: متأسفانه به‌دلیل کمبود پروازها، به سختی می‌توانیم مسئولان را به استان کردستان دعوت کنیم و باید آنها را از طریق فرودگاه کرمانشاه بیاوریم.

بیگلری تصریح کرد: افزایش سهمیه قیر شهرداری‌ها، ساخت مدرسه در مسکن مهرها و کاهش بهره بانکی تسهیلات بافت فرسوده به‌شدت ضروری است.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه