Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@02:35:56 GMT

روش تشخیص اسکناس یورو تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۵۵۷۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 هر اسکناسی برای اینکه امنیت و اعتبار خود را حفظ کند نیاز به تدابیر امنیتی دارد که جعل آن را سخت کند. اکثر جاعلین اسکناس به دنبال کپی دقیق اسکناس نیستند به همین دلیل پیدا کردن یک نسخه جعلی کاملا بی‌نقص تقریبا غیرممکن است و معمولا با چند بررسی ساده می‌توان اسکناس اصل را از اسکناس تقلبی تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو با تمام روش‌های تشخیص اسکناس یورو اصل از تقلبی آشنا شوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چرتکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند

سردار علی‌ولیپور گودرزی گفت: «در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک خانم برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی بلافاصله به صورت نامحسوس جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.»

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتور‌های ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه همدست مرد در یک عملیات منسجم بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد، ۱۴ گردنبند را به شهروندان با همدستی ۲ مرد جوان دیگر فروخته بودند.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد که در ادامه ۲ مرد جوان توسط کارآگاهان دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان سابقه دار پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ساخت و فروش طلا‌های تقلبی به شهروندان به ارزش ۲ میلیارد ریال در تهران اعتراف کردند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم دیگر و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • لحظه غش کردن تقلبی مسئول برای فرار از پاسخگویی
  • ببینید | لحظه غش کردن تقلبی آقای مسئول وسط جلسه بررسی یک پرونده اقتصادی برای فرار از پاسخگویی!
  • راه‌های تشخیص جنس تقلبی از اصل ۷ برند معروف
  • فروش طلاهای تقلبی توسط یک باند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۷ اسفند
  • روش‌های تشخیص در ضد سرقت ترک
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۲۶ اسفند
  • روش تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • دلار مبادله‌ای رشد کرد/ یورو کاهشی شد