Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:51:39 GMT

روش تشخیص دلار تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۵۷۱۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 هر اسکناسی برای اینکه امنیت و اعتبار خود را حفظ کند نیاز به تدابیر امنیتی دارد که جعل آن را سخت کند. اکثر جاعلین اسکناس به دنبال کپی دقیق اسکناس نیستند به همین دلیل پیدا کردن یک نسخه جعلی کاملا بی‌نقص تقریبا غیرممکن است و معمولا با چند بررسی ساده می‌توان اسکناس اصل را از اسکناس تقلبی تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این کار در اسکناس‌های دلار بعضی اوقات سخت‌تر است. این اسکناس‌ها که سوپر نوت نام دارند بسیار خوب جعل شده‌اند و تشخیص آن‌ها سخت است. به همین منظور آمریکا اسکناس‌های 100 دلاری جدیدی را چاپ و توزیع کرد که در این ویدیو می‌توانید با روش تشخیص دلار تقلبی قدیمی و همینطور ویژگی‌های دلار جدید بیشتر آشنا شوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چرتکه ویدیو فیلم دلار دلار تقلبی تشخیص دلار تقلبی دلار اصل روش تشخیص اسکناس دلار اسکناس دلار تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

کد خبر 6081358

دیگر خبرها

  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/دلار ثابت ماند
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت