Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان در حالی در ورزشگاه تختی پیگیری خواهد شد که برخی از اماکن ورزشی و فرهنگی نزدیک به ورزشگاه تعطیل شده است.

ایران آنلاین / در چارچوب هفته ی دوم رقابت های لیگ برتر تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان از ساعت 20:30 در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*طبق اعلام قبلی هیات فوتبال جم راس ساعت 18:00 بلیت فروشی آغاز و درهای ورزشگاه تختی جم به روی هواداران باز شد.

*برخی هواداران پارس جنوبی که از شهرهای استان های بوشهر، فارس و هرمزگان خود را عصر امروز به جم رسانده بودند با باز شدن درها وارد ورزشگاه شدند.

*مجتمع مسکونی پارس جم که کارکنان نفت و گاز ساکن آن هستند در پی برگزاری این دیدار، برخی از اماکن ورزشی و فرهنگی نزدیک به ورزشگاه تعطیل شده است.

*حراست مجتمع مسکونی پارس جم برخی خیابان های منتهی به ورزشگاه را نیز مسدود کرده است.

*پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از بلوارهای نزدیک ورزشگاه تختی جم را برای به وجود نیامدن ترافیک و رعایت مسائل امنیتی مسدود کرده است.

*در حالی که کمتر از دو ساعت تا آغاز مسابقه زمان باقی مانده جمعیت زیادی در خیابان های منتهی به ورزشگاه حضور دارند و در حال تهیه بلیت برای ورود به ورزشگاه هستند.

*هواداران جمی با در دست داشتن پرچم های زرد و سیاه رنگ در خیابان های اطراف ورزشگاه دیده می شوند.

*به دلیل گرمی هوا در جم، عده ای هواداران قصد ورود آب معدنی های خنک را به داخل استادیوم داشتند که از ورود آب معدنی و اشیا مختلف جلوگیری شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • واکنش رسول خادم به تغییر نام ورزشگاه تختی به لُرآرنا
  • عکس | واکنش رسول خادم به تغییر نام ورزشگاه تختی به لُرآرنا
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟