Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@03:29:34 GMT

منشا در نقش دی کارموی برزیلی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۶۱۳۷

منشا در نقش دی کارموی برزیلی +عکس

به گزارش وانانیوز، 

پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که در کارنامه جدال دو تیم تنها دی کارمو، مهاجم برزیلی و جنجالی این تیم توانسته نام خود را به عنوان گلزن خارجی پرسپولیس در این بازی ثبت کند.


اکنون گادوین منشا، این امیدواری بزرگ را برای خود قائل است که در صورت فرصت از سوی برانکو بتواند موفق به گلزنی در این بازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان امروز در نشست خبری پیش از این بازی اعلام کرد نام این مهاجم را در فهرست بازیکنان ذخیره خود قرار داده است و باید دید فرصت برای نمایش و گلزنی به منشا خواهد رسید یا خیر.


پرسپولیس فردا و از ساعت 20:45 به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت تا اولین میزبانی لیگ هجدهم را در آزادی برگزار کند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزه کانته یا ابوبکر کانته؛ مهاجم موردنظر پرسپولیس کیست؟ 

زی‌سان: در روز‌های اخیر جذب یک مهاجم خارجی برای تیم پرسپولیس به صورت جدی از سوی رسانه‌ها مطرح شده است. در این بین یک نام مطرح شده که پسوند اصلی آن کانته است، اما در اصل دو شخص به این نام به عنوان گزینه خرید پرسپولیس معرفی شده‌اند. یکی خوزه کانته نام دارد و دیگری ابوبکر کانته. یکی ملیتی گینه‌ای – اسپانیایی دارد و دیگری فرانسوی. 

به گزارش «زی‌سان»، مسئولین باشگاه پرسپولیس بار‌ها تاکید کرده اند هنوز به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند و اوسمار ویرا روی جذب چنین بازیکنی تاکید دارد. عیسی آل کثیر تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شود که می‌توان روی او حساب باز کرد و برای همین اوسمار روی جذب یک مهاجم دیگر پافشاری می‌کند.

در ادامه مطلب زیر به معرفی هر دو گزینه مطرح شده از سوی رسانه‌ها پرداخته شده است. البته این که کدام یک از این گزینه‌ها در حقیقت مدنظر پرسپولیس خواهد بود، در آینده نزدیک برای افکار عمومی مشخص می‌شود. 

بیوگرافی خوزه کانته مهاجم مورد نظر پرسپولیس

خوزه کانته (اسپانیایی: José Kanté‎؛ متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا-گینه است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال غیرت، باشگاه فوتبال لگیا ورشو، باشگاه خیمناستیک تاراگونا، و باشگاه فوتبال گورنیک زابژه اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال گینه بازی کرده‌است.

اطلاعات شخصی نام کامل زادروز زادگاه قد پست اطلاعات باشگاهی باشگاه کنونی شمارهٔ پیراهن باشگاه‌های جوانان   ۲۰۰۷–۲۰۰۹ باشگاه‌های حرفه‌ای* سال‌ها ۲۰۰۹–۲۰۱۱ ۲۰۱۱–۲۰۱۲ ۲۰۱۲–۲۰۱۳ ۲۰۱۳ ۲۰۱۳–۲۰۱۴ ۲۰۱۴–۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ۲۰۱۶–۲۰۱۸ ۲۰۱۸–۲۰۲۱ ۲۰۱۹ ۲۰۲۱– تیم ملی‡ ۲۰۱۶–
خوزه کانته مارتینز
۲۷ سپتامبر ۱۹۹۰ ‏(۳۳ سال)
سابادل
1.84 m
مهاجم
باشگاه فوتبال غیرت
۱۸
PB Manresa
باشگاه خیمناستیک تاراگونا
باشگاه‌ها بازی† (گل)†
Manresa    
Rubí ۲۷ (۵)
Prat ۱۴ (۵)
Málaga B ۱۱ (۲)
Prat ۳۵ (۱۱)
AEK Larnaca ۲۹ (۵)
باشگاه فوتبال گورنیک زابژه ۱۶ (۰)
Wisła Płock ۶۲ (۱۹)
باشگاه فوتبال لگیا ورشو ۴۳ (۱۲)
← باشگاه خیمناستیک تاراگونا (قرضی) ۱۴ (۳)
باشگاه فوتبال غیرت ۲۴ (۱۲)
تیم ملی فوتبال گینه ۲۱ (۴)
بیوگرافی ابوبکر کانته؛ مهاجمی فرانسوی مدنظر پرسپولیس

بر خلاف نام اول برخی دیگر از رسانه‌ها از یک مهاجم فرانسوی الاصل به نام ابوبکر کانته سخن به میان آورده‌اند. طبق ادعای روزنامه گل، یک مهاجم فرانسوی الاصل به نام ابوبکر کانته به اوسمار معرفی شده که ۲۹ ساله است. این بازیکن سابقه بازی در دسته دوم فرانسه و اسپانیا را دارد. در کارنامه کانته ۲۰۰ بازی و ۵۵ گل مشاهده می‌شود. حالا باید منتظر ماند و دید آیا انتقال این بازیکن به جمع سرخ‌ها نهایی می‌شود یا خیر.

 

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس و استقلال با دروازه‌ها قهر کردند
  • قهر مهاجمان استقلال و پرسپولیس با دروازه‌ها!
  • سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد!
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • رقابت تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد
  • امین قاسمی نژاد به بازی با استقلال می‌رسد
  • محبی محروم است ولی قاسمی‌نژاد به بازی برابر استقلال می‌رسد
  • خوزه کانته یا ابوبکر کانته؛ مهاجم موردنظر پرسپولیس کیست؟ 
  • گزینه جدید خط حمله پرسپولیس؛ مهاجم فرانسوی سرخپوش می شود؟