Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - منابع یمنی پنجشنبه شب در تازه ترین گزارش اعلام کردند که تعداد قربانیان حمله های فاجعه بار ائتلاف سعودی به بیمارستان و بازار ماهی فروشان بندر الحدیده به 42 تن افزایش یافته است.

به گزارش شبکه خبری المسیره، همزمان با حمله جنگنده های ائتلاف سعودی به بیمارستان الثوره الحدیده، بازار ماهی فروشان المحوات در این استان نیز بمباران شد که در جریان این دو حمله مرگبار، 40 غیر نظامی نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دلیل شدت حملات، پیش بینی می شود که شمار قربانیان افزایش خواهد یافت.
پیش از انتشار این خبر، منابع محلی یمنی اعلام کردند که بیمارستان الحدیده در غرب یمن هدف حملات هوایی جنگنده های سعودی قرار گرفته است و در جریان آن 26 غیر نظامی کشته و 35 تن دیگر زخمی شدند.
گزارش ها بیانگر آن است که جسد 28 تن از کشته های این حمله هوایی به بیمارستان انقلاب و اجساد دیگر به بیمارستان دیگر الحدیده منتقل شده است.
«یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن در این باره هشدار داد که خودروهای آمبولانس و امداد و نجات متعمدانه هدف حملات جنگنده های ائتلاف سعودی قرار می گیرند.
شدت این حمله مرگبار به گونه ای است که منابع بیمارستانی از مردم الحدیده خواستند، برای نجات جان زخمی شدگان، خون خود را به آنان اهدا کنند.
بندر الحدیده تنها گذرگاه ورودی کمک‌های بشردوستانه به کشور جنگ زده یمن است و 70 درصد مواد غذایی، دارویی و کمک های بهداشتی از این طریق، وارد این کشور می شود.
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از 23 خردادماه گذشته و با وجود هشدار های سازمان های بین المللی بندر الحدیده، تنها گذرگاه ورود کمک های بشردوستانه به یمن را هدف حملات همه جانبه قرار داد و درصدد برآمد آن را اشغال کند، اما این اقدام با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به شکست انجامید.
شبس**9363** 1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن ائتلاف سعودي الحديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صد‌ها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گور‌های دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟