Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیرویار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش برای خرید امتیاز این تیم از ماه ها قبل در راس امور هیات فوتبال قرار گرفته بود که در نهایت به نتیجه رسید و امسال برای نخستین بار صاحب یک تیم دسته یکمی در لیگ کشور شدیم.
وی بیان کرد: به طور یقین برای تیم داری در لیگ دسته یک کشور اعتبارات ویژه ای بالغ بر 50 تا 60 میلیارد ریال نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای جذب بازیکن و کادر فنی نیز برنامه های خاصی داریم که جزییات آن طی روزهای آینده اعلام می شود.
نیرویار گفت: هم اکنون عملیات ساخت جایگاه ویژه، رختکن ورزشکاران و داوران، بازسازی بخشی از جایگاه تماشاگران و احیای زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه آغاز شده و برای اجرای این طرح عمرانی اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است و عملیات ساخت آن آخر مرداد ماه جاری پایان می یابد.
وی بیان کرد: این ورزشگاه از نبود رختکن، جایگاه ویژه و نورافکن بی بهره است و در صدد هستیم تا بخشی از نواقصات آن را حل کنیم.
نیرویار ادامه داد: تلاش این هیات تیم داری قدرتمند در لیگ دسته یک جام آزادگان ایران است و برای تحقق بخشیدن به این امر موظف هستیم زیرساخت های سخت افزاری آن را در حد توان فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه که دارای زمین چمن مصنوعی و صندلی های تماشاگران است اگر به زودی افتتاح شود، بسیاری از مشکلات فوتبال استان نیز حل می شود.
به گزارش ایرنا از سال 1389 تاکنون هر سال وعده انتقال امتیاز تیمی در دسته یک به ارومیه مطرح می شد و امسال پس از گذشت 9 سال این رویا به حقیقت پیوست و هواداران ارومیه علاوه بر تیم داری در لیگ والیبال شاهد حضور یک تیم ارومیه ای در لیگ دسته یک فوتبال خواهند بود.
ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه که در سال 1383 کلنگ زنی شده است به 130 میلیارد ریال اعتبار جهت بهره برداری نیاز دارد و بنا به قول مساعد وزیر ورزش و استاندار آذربایجان غربی تا پایان امسال پایان می یابد تا مسابقات فوتبال در این ورزشگاه برگزار شود.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان غربی جهان زمین فوتبال فولاد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت