Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پارس جنوبی جم اولین برد خود در لیگ هجدهم را بدست آورد.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 20:30 پنجشنبه یازدهم مردادماه در ورزشگاه تختی جم، پارس جنوبی جم در دومین فصل حضورش در لیگ برتر با قضاوت رضا عدال به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده‌ی نفت مسجد سلیمان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی جم موفق شدند در اولین بازی خانگی در لیگ هجدهم با دو گل عماد میرجوان و ابراهیم صالحی از سد شاگردان عبدالله ویسی در تیم نفت مسجد سلیمان بگذرند.

در این بازی دو بازیکن نفت مسجد سلیمان میلاد خدایی اصل در دقیقه 6 و علیرضا علی‌زاده در دقیقه 70  و احمد گوهری از تیم پارس جنوبی جم در دقیقه 90، از داور بازی کارت زرد گرفتند.

 

 ترکیب پارس جنوبی جم:

احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، سعید محمدی‌فرد، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، فرشید پاداش، روح‌الله سیف‌اللهی، عماد میرجوان و ابراهیم صالحی

 

 ترکیب نفت مسجدسلیمان:

میلاد فراهانی، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، حکیم نصاری، میلاد میداوودی، عباس عسکری، مجتبی بیژن، محمود قائد رحمتی، حسین دوستدار، یوسف وکیا و علیرضا علی‌زاده

 

نیمه اول این بازی با تک گل عماد میرجوان که در دقیقه 22 بازی روی سانتر فرشید پاداش موفق شد با ضربه‌ی سر دروزاه‌ی نفت مسجد سلیمان را باز کند، با نتیجه‌ی یک بر صفر به سود جمی‌های به پایان رسید.

میلاد خدایی اصل بازیکن نفت تنها بازیکن این بازی بود که در نیمه اول از رضا عادل کارت زرد گرفت.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در نیمه اول نسبت به عملکرد داوری اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد داور وسط برای دقایقی با او صحبت کند.

 

لحظات حساس:

دقیقه 7: پاس بلند سیف‌اللهی از روی ضربه آزاد میانه زمین به پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان را لطفی ارسال کرد که توپ بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.
دقیقه 10: ارسال خطرناک خدایی‌اصل از جناح چپ زمین را گوهری مهار کرد.
دقیقه 10: سیف‌اللهی بعد از حرکت تکنیکی و عوض کردن پا حمله خطرناکی تدارک دید و به سمت دروازه نفت شوت زد که فراهانی شوت او را دفع کرد و در ریباند هم ضربه سر صالحی را در اختیار گرفت.
دقیقه 31: ضربه سر دوست‌دار در مقابل دروازه پارس جنوبی به بیرون زده شد تا موقعیت خوبی برای نفت از دست برود.
دقیقه 35: شوت راه دور خطرناک و ناگهانی میداوودی از میانه زمین را گوهری در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 43: شوت محکم پای چپ سیف‌اللهی از فاصله 30 متری را فراهانی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 1+45: شوت بی‌دقت میداوودی از روی ضربه آزاد با اختلاف زیاد از دروازه پارس جنوبی به اوت رفت.
دقیقه 48: پاس در عمق پورامینی و در ادامه پاس در عرض سریع سیف‌اللهی را مدافعان نفت راهی کرنر کردند.
دقیقه 49: شوت روی پای پاداش از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به دو مدافع نفت تبدیل به گل نشد.
دقیقه 55: شوت پُر قدرت تماشایی نصاری از پشت محوطه جریمه را گوهری با واکنشی عالی به کرنر فرستاد.
دقیقه 55: گوهری باز هم اجازه نداد خطری دروازه پارس جنوبی را تهدید کند و سانتر نصاری را دفع کرد.
دقیقه 61: نقی‌زاده بهترین فرصت را داشت تا روی پاس نمایشی ستاری دروازه نفت را باز کند ولی او تصمیم به پاس گرفت که توپ هم به پای مدافعان برخورد کرد و به کرنر رفت.
دقیقه 64: پورامینی بعد از سر توپ دیدنی به دنبال گلزنی بود که ضربه او در نهایت یک کرنر نصیب پارس جنوبی کرد.
دقیقه 68: ضربه فنی پای چپ نصاری را گوهری از کنج دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 82: شوت روی پای میری با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه پارس جنوبی راهی اوت شد.
دقیقه 83: شوت ناگهانی سیف‌اللهی از پشت محوطه جریمه به تور کنار دروازه نفت برخورد کرد.
دقیقه 87: شوت پای چپ محمد نوری از پشت محوطه از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 89: گوهری در ادامه واکنش‌های خود این بار مقابل شوت پای چپ خدایی‌اصل ایستادگی کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

 

شرح گل‌ها:

پارس جنوبی 1 - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 22: عماد میرجوان): فرشید پاداش فرار سریعی از سمت راست زمین داشت و ارسال دقیقی به مقابل دروازه نفت مسجدسلیمان انجام داد که سانتر او را عماد میرجوان با پرش بلند و ضربه سر محکم تبدیل به گل اول کرد.

 پارس جنوبی 2 - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 70: ابراهیم صالحی): شوت بلند گوهری از زمین خودیبه پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان را فراهانی با خروج از محوطه جریمه با ضربه سر زد که دفع او ناقص بود و در ادامه ابراهیم صالحی با ضربه سر دومین گل پارس جنوبی را به ثمر رساند.

 

در بازی امشب مهدی تارتار سرمربی پارس نسبت به عملکرد داوری اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد داور وسط برای دقایقی با او صحبت کند.

جمی‌ها با این پیروزی‌ای که بدست آوردند باخت تلخ هفته‌ی گذشته مقابل فولاد را فراموش کردند و با امید بیشتر به راه خودشان در لیگ برتر ادامه می‌دهند. نفتی‌ها هم که تازه لیگ برتری شده‌اند همچنان در انتظار اولین برد در لیگ هجدهم می‌مانند.

 1870

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران نفت مسجد سلیمان عماد میرجوان پارس جنوبی جم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس