Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس اجتماعی/ بارش شدید باران در چهل‌ودومین روز از تابستان در منطقه چهاردانگه ساری سبب جاری شدن سیل در مناطق بالادست ساری شده است.

 

 

در همین ارتباط بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران که در مناطق سیل‌زده حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه بارش باران در برخی مناطق همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: بیشتر روستاهای چهاردانگه درگیر سیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


وی با بیان اینکه شدت وقوع سیل در روستاهای چالو، سنور و برد بیشتر از سایر مناطق چهاردانگه است، متذکر شد: به دلیل حجم سنگین آب در کوچه پس کوچه‌های این روستاها تعدادی از واحد‌های مسکونی دچار آبگرفتگی شده است که در روستا چالو به هشت واحد مسکونی خسارت وارد شده است.

 

 

بخشدار منطقه چهاردانگه یادآور شد: وقوع سیل در سنور و برد به اراضی کشاورزی خسارت جدی وارد کرد که با توجه به تاریک شدن هوا امکان بررسی بیشتر و اعلام خسارت وجود ندارد.
 


به گزارش فارس، به اراضی کشاورزی روستاهای برد، کوات، قلعه‌سر، ایول و تلمادره رودبار خسارت جدی وارد شده است.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دهیار روستای هندوآباد اردستان گفت: به منظور حمایت از خانه دار شدن جوانان، عملیات ساخت ۷۰ واحد مسکونی به شکل انبوه سازی تا دو ماه آینده به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این روستا آغاز می‌شود.
حسن صدوق افزود: در یک سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان برای اجرای آسفالت و بلوار خیابان اصلی این روستا، کانیو گذاری و سنگ فرش معابر روستا هزینه شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای حمایت از ورزش در این روستا نیز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و زیرسازی و فنس کشی به کمک خیران اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در راستای ایجاد درآمد پایدار و حمایت از اشتغال بانوان یک کارگاه قالی بافی با اشتغال ۱۵ نفر هم در این روستا راه اندازی شده است، افزود: همچنین تا چند ماه آینده کارگاه بلوک زنی دهیاری نیز راه اندازی می‌شود.
دهیار هندوآباد به احیای هنر‌های گلیم بافی وجاجیم بافی از صنایع دستی فراموش شده در روستا به همت یکی از جوانان شهرستان و توسعه برخی رشته‌های هنری در این روستا اشاره کرد و گفت: با تلاش روستائیان نیز کارگاه خراطی راه اندازی شده است.
حسن صدوق، در راستای حمایت از تولید و اشتغال ۱۰ پلاک کارگاهی را در حال تفکیک و واگذاری به متقاضیان دانست و افزود: همچنین ۵ هکتار زمین به طرح هادی روستا الحاق و برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • صدور ۷۱هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن فارس
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس
  • ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن فارس صادر شده است