Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لئوناردو بونوچی به یوونتوس بازگشت و ماتیا کالدارا و گونزالو هیگواین راهی سن سیرو شدند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، با انتقال این 3 بازیکن، به تعداد بازیکنان مشترک تاریخ این دو باشگاه افزوده شد. پیش از این 12 بازیکن پیراهن هر دو تیم را به تن کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به این بازیکنان می‌پردازیم:

آندره‌آ پیرلو

بعد از 10 سال درخشان و کسب دو قهرمانی در لیگ قهرمانان، مسئولان میلان حس کردند پیرلوی 32 ساله دیگر کارایی گذشته را ندارد. یوونتوس که همیشه نشان داده متخصص شناخت بازار است، پیرلو را به شکل آزاد به تورین کشاند. حضور پیرلو به قدرت یووه افزود و او در هر 4 فصل حضور در یوونتوس، به قهرمانی سری آ دست یافت.

فیلیپو اینزاگی

بعد از 4 فصل حضور در یوونتوس و یک قهرمانی در سری آ، میلان در سال 2001 با 37 میلیون یورو اینزاگی را جذب کرد. پیپو 11 سال در میلان حضور داشت و به همراه این تیم دو قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد. دو گل او در فینال 2007 آتن مقابل لیورپول، سوپرپیپو را به قهرمان سن سیرو تبدیل کرد.

فابیو کاپلو

دن فابیو که در دوران بازی یک هافبک بود، در سال های 1970 تا 1976 برای یوونتوس بازی کرد و بعد از آن 4 سال نیز پیراهن میلان را پوشید. او در دوران مربیگری نیز هر دو تیم را هدایت کرد و هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی، با دو تیم به قهرمانی اسکودتو دست یافت.

روبرتو باجو

سیلویو برلوسکونی در سال 1995 تصمیم گرفت یکی از بهترین بازیکنان جهان را به میلان بکشاند. باجو بعد از 5 فصل حضور در یوونتوس و قهرمانی در سری آ، کوپا ایتالیا و جام یوفا به سن سیرو آمد اما با وجود قهرمانی در سری آ در فصل اول حضور در میلان، نتوانست مثل دوران حضور در فیورنتینا و یوونتوس چشمان هواداران را به خود خیره کند. باجو بعد از دو سال به بولونیا رفت تا شانس حضور در جام جهانی 98 را از دست ندهد.

ادگار داویدز

داویدز در سال 1996 از آژاکس به میلان پیوست اما نتوانست موفق ظاهر شود و بعد از یک سال، با 5.3 میلیون پوند به یوونتوس پیوست. او 7 سال در یوونتوس حضوری کلیدی داشت و به همراه این تیم، به 3 قهرمانی در سری آ دست یافت.

جیان‌لوکا زامبروتا

زامبروتا در سال 1999 از باری به یوونتوس پیوست و در 7 سال حضور در بیانکونری، به دو قهرمانی سری آ و قهرمانی در جام اینترتوتو دست یافت. زامبروتا یکی از بازیکنانی بود که بعد از کالچوپولی یوونتوس را ترک کرد و راهی بارسلونا شد. بعد از دو سال بازی در اسپانیا، زامبروتا در بازگشت به ایتالیا پیراهن میلان را پوشید و 4 فصل آخر دوران بازی اش را در سن سیرو گذراند. او یکی از اعضای تیم قهرمان مکس آلگری در فصل 11-2010 بود.

زلاتان ایبراهیموویچ

زلاتان در سال 2004 از آژاکس به یووه رفت و دو سال به یادماندنی را به همراه این تیم تجربه کرد. او نیز به مانند زامبروتا بعد از کالچوپولی و سقوط بانوی پیر به سری بی یوونتوس را ترک کرد و به اینتر پیوست. در سال 2010 و به دنبال اختلاف نظر شدید با گواردیولا، از بارسا خارج شد و برای یک فصل به شکل قرضی راهی میلان شد. او یک فصل دیگر-این بار با قراردادی دائمی-هم در میلان بازی کرد و بعد از آن به فرانسه رفت تا پیراهن پاریسن‌ژرمن را بپوشد. گل های شگفت انگیز زلاتان با پیراهن میلان هنوز به یاد طرفداران این تیم باقی مانده است.

جوزپه مه‌آتزا

شاید عجیب باشد که ببینیم اسطوره باشگاه اینتر، پیراهن این دو تیم را هم به تن کرده باشد. مه‌آتزا بعد از 13 سال حضور در اینتر، در سال 1940 به میلان رفت و بعد از دو فصل، به یوونتوس رفت و یک سال هم در این تیم بازی کرد. مه‌آتزا اولین بازیکن مشترک تاریخ میلان و یوونتوس محسوب می‌شود.

امرسون

امرسون در سال 2004 از رم به یوونتوس آمد اما سقوط به سری بی در سال 2006، راه او را هم از تورین جدا کرد و به رئال مادرید تغییر مسیر داد. او بعد از یک فصل حضور در مادرید به ایتالیا بازگشت و به میلان پیوست. هرچند او در دو فصل حضور در سن سیرو دیگر آن بازیکن مهم و تاثیرگذار رم و یووه نبود، اما موفق شد به همراه این تیم فاتح سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها شود.

پائولو روسی

آقای گل و بهترین بازیکن جام جهانی 1982 در فاصله سال های 81 تا 85 برای یوونتوس بازی کرد و به همراه این تیم دو قهرمانی سری آ و قهرمانی در جام برندگان جام و جام باشگاه های اروپا را تجربه کرد. روسی سپس راهی میلان شد و یک فصل را هم در سن سیرو گذراند که البته چندان هم موفق نبود. روسی در 20 بازی تنها 2 گل زد که این دو گل را در یک بازی، در دربی دلامدونینا مقابل اینتر به ثمر رساند.

پاتریک ویرا

همگان ویرا را با درخشش در لیگ برتر و آرسنال می‌شناسند اما شاید کمتر کسی به خاطر داشته باشد که او در سال 1996، از میلان به آرسنال پیوست. ویرا در یک فصل حضور در میلان، مجموعا 5 بازی برای این تیم انجام داد. بعد از سپری کردن 9 فصل درخشان در لندن، ویرا در سال 2005 به یوونتوس پیوست و تا قبل از رسوایی کالچوپولی، یک فصل را نیز در بانوی پیر پشت سر گذاشت.

کریستین ویری

ویری در سال 1996 از آتالانتا به یووه پیوست و همراه این تیم قهرمان سری آ شد و در فینال لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، به صورت ثابت بازی کرد. بعد از این فصل او به اتلتیکو مادرید رفت. ویری در سال 2005 از اینتر راهی میلان شد اما هرگز نتوانست دوران درخشانش در اینتر را تکرار کند و بعد از تنها نیم فصل و زدن یک گل در سری آ، در ژانویه 2006 راهی موناکو شد.

7712 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس آث میلان ویژه روبرتو باجو زلاتان ابراهیمویچ پاتریک ویرا گونزالو هیگواین لئوناردو بونوچی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است