Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@22:26:29 GMT

راز مثلث برمودا بالاخره کشف شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۷۳۹۸

راز مثلث برمودا بالاخره کشف شد + عکس

باشگاه خبرنگاران نوشت: کارشناسان درجدیدترین پژوهش‌های خود به نتیجه‌های منحصربه فردی درباره مثلث برمودا دست یافتند. متخصصان گمان می‌کنند یکی از دلایل ناپدیدشدن صد‌ها کشتی وهواپیما درطول سال‌ها به دلیل موج‌های سرکش با ارتفاع بیش از ۳۰ متراست.

به نظر می‌رسد نوعی گره دریایی بین سواحل فلوریدا، پورتوریکو و برمودا وجود دارد که برحرکت کشتی و هواپیما‌ها اثرمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درطول سال‌ها نظریه‌های مختلفی درباره مثلث برمودا مطرح شده است برخی وجود هرم‌های زیردریایی، ابر‌های شش ضلعی و حتی پایگاه هوشمندان فرازمینی در دراین منطقه علت بروز سانحه‌های مختلف اعلام کرده اند.

بررسی درباره اثرگذاری امواج سهمگین دریایی با ارتفاع بیش از ۳۰ متر درناپدید شدن کشتی و سقوط هواپیما‌ها به وسیله دانشمندان دانشگاه ساوتهمپتون انجام شده است.

محققان دراین پژوهش به دوباره سازی مدل کشتی تجاری مشهوربه نام USS Cyclops پرداختند که درسال ۱۹۱۸ درمحدوده مثلث برمودا با ۳۰۰ نفرمسافر و خدمه غرق شد و از سرنوشت مسافران آن هیچ وقت اطلاعاتی به دست نیامد.

این کشتی مخصوص حمل و نقل زغال سنگ بود که درجریان جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار می‌گرفت.
کارشناسان اعتقاد دارند دلیل غرق شدن این کشتی وجود نیرو‌های مرموز در آن منطقه از اقیانوس نیست، بلکه وجود امواج طوفانی فوق العاده قدرتمند است که سبب منحرف شدن کشتی و غرق شدن آن شده است.

دانشمندان اعتقاد دارند در منطقه مثلث برمودا دراقیانوس اطلس، محل تشکیل سه طوفان عظیم است که ازجهت‌های مختلف به همدیگر متصل می‌شوند و به این ترتیب زمینه ساز شکل گیری امواج و گرداب‌هایی فوق العاده قدرتمند را ایجاد می‌کنند.

منطقه برمودا دراقیانوس اطلس درحدفاصل میامی، جزیره برمودا و پورتوریکو محدود شده است و تاکنون گزارش‌هایی از ناپدید شدن صد‌ها کشتی وهواپیما درآن درجهان منتشرشده است.

کارشناسان استرالیایی علت بروز سانحه‌های مختلف دراین منطقه را به دلیل خطای انسانی و نه هیچ دلیل ماورای طبیعی می‌دانند. ساکنان این منطقه ازجمله جزیره برمودا هرروز با قایق و با سایر وسایل درآن به تردد می‌پردازند بدون آنکه مشکلی برایشان پیش آید.

افراد درسال‌های پیش ناپدیدشدن ۵ بمب افکن آمریکایی (US TBM Avenger Torpedo Bombers) درپرواز برفراز منطقه برمودا در سال ۱۹۴۵ و ناپدید شدن هواپیمای دیگری که برای جست و جوی آن‌ها به آن منطقه اعزام شده بود را دلیلی بروجود نیرو‌های غیرطبیعی دربرمودامی دانستند.

پس از آن پرواز برفراز این محدوده ممنوع شد و هواپیما‌ها از سایرمسیر‌های پروازی استفاده کردند.

کارشناسان اعلام کرده اند پژوهش‌های آن‌ها نشان می‌دهند هیچ فرکانس غیرطبیعی درمنطقه مثلث برمودا وجود ندارد و آمار‌های جهانی نشان می‌دهند میزان سانحه‌های دریایی وهوایی درمثلث برمودا مانند دیگر مناطق جهان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو(بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران(با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

در زیر می توانید توانایی امباپه را تماشا کنید.


بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کد خبر 849146 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد