Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی معتقد است که پیکان از موقعیت های خود به خوبی بهره برده است.

طرفداری- مجید جلالی بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل سایپا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:

به نسبت بازی‌های هفته‌های اول، بازی باکیفیت و نزدیکی بود. ما به خوبی ضربات ایستگاهی حریف را کنترل کردیم و  از موقعیت‌های‌مان نهایت استفاده را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

با توجه به شناختی که از حریف داشتیم استراتژی‌مان را مشخص کردیم. شاید در چند سال اخیر این بهترین شروع ما بود و مطمئنم این تیم رفته رفته بهتر هم خواهد شد.

به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به درخشش وحید شیخ‌ویسی در ترکیب تیمش نیز خاطرنشان کرد:

ما در فصل نقل‌وانتقالات روی ماندن پیام نیازمند حساب کرده بودیم، اما او به یکباره راهی تیم دیگری شد و ما خیلی زود وحید را جایگزین وی کردیم که حالا از انتخاب‌مان بسیار خوشحالیم.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارسپیکانسایپابرچسب‌ها: پیکان-سایپامجید جلالیپیام نیازمندوحید شیخ ویسیکنفرانس خبری مجید جلالی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر اعلام برندگان مسابقه پیش بینی جام جهانی طرفداری مجید جلالی: از موقعیت های خود نهایت استفاده را بردیم؛ از انتخاب شیخ ویسی خوشحالیمعلی دایی: پیکان کار خاصی نکرد؛ گل نزدیم اما در گل خوردن عالی بودیم!مونچی: به انزونزی علاقه مندم اما فقط او نیست؛ تا آخرین لحظه به دنبال تقویت ترکیب رم هستمدانلود؛ 8 روز تا شروع لیگ برتر انگلیسنمازی: روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیمداریوش یزدی: با 15 روز تمرین به جنگ تیم های تا دندان مسلح رفتیم؛ با خط دادن به جیره خوارها تسلیم نمی شومحاشیه دیدار ذوب آهن اصفهان-استقلال تهران؛ خبرنگاران اصفهانی، نشست خبری وینفرد شفر را تحریم کردندحاشیه دیدار پیکان و سایپا؛ دست زدن علی دایی برای هیئت فوتبال استان تهران!کامبک طلایی پدیده؛ تعویض طلایی یحیی و پیروزی در دقیقه 94دانلود؛ تیزر اینتر برای معرفی شیمه ورسالیکو گل محمدی: در نیمه اول در حد تمرینات خود هم ظاهر نشدیم؛ خوشحالم که تا لحظه آخر جنگیدیمشفر: اگر وریا به جام جهانی می رفت، می توانست همین قدر خوب باشدپالوتا در واکنش به استخدام یکی از مدیران سابق بارسلونا در رم: این تغییر مهم نیست؛ ما مسی را می خواهیم!بیلد: بایرن مونیخ پیشنهاد منچستریونایتد برای معاوضه بواتنگ و مارسیال را رد کردخلاصه بازی استقلال خوزستان 1-2 پدیدهخلاصه بازی ذوب آهن 2-2 استقلال تهران فولام، مانع از انتقال تئو هرناندز به رئال سوسیداد می‌شود؟ پیکان 3-0 سایپا؛ شاگردان مجید جلالی فاتح نبرد خودروسازاناستقلال خوزستان 1-2 پدیده؛ کامبک رویایی شاگردان گل محمدی بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه رسمی؛ اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی تبریز پیوستندغیررسمی: آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستفوری؛ بارسلونا خواهان جذب ویدال شد؛ انتقال می‌تواند خیلی زود نهایی شودمودریچ شاید از پرز بخواهد که با جدایی اش از مادرید موافقت کند؛ اینتر در انتظار تصمیم نهایی لوکا!موندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استبیانیه 9 بندی کارلوس کی روش: کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم!انگیزه مضاعف محسن مسلمان برای درخشش مقابل استقلالمارکا: مودریچ علاقه‌ای برای جدایی از رئال مادرید ندارد؛ پرز برای جدایی او 750 میلیون یورو می‌‌خواهداستقبال سرد از بونوچی در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس (عکس)چلسی ۱(۵)-(۶)۱ آرسنال؛ پیروزی شاگردان امری در ضربات پنالتیکوریره دلو اسپورت: هدف بعدی میلان، آدریان رابیو استموندو: یری مینا با منچستریونایتد به توافق شخصی هم رسیده استالگری: بونوچی به یوونتوس بازمی‌گردد؛ از هیگواین و کالدارا تشکر می‌کنم و از این بابت متأسفم که نقل و انتقالات مجبورمان کردسمدو: بودن یا نبودن رونالدو در رئال مادرید برای بارسلونا اهمیتی نداردسمدو: بودن یا نبودن رونالدو در رئال مادرید برای بارسلونا اهمیتی ندارد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!

هافبک سابق رئال مادرید معتقد است تیمش تنها نماینده شایسته اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

طرفداری | گوتی همواره با کری‌خوانی و نیش‌وکنایه به حمایت از رئال مادرید می‌پردازد.

رئال مادرید بار دیگر به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و تنها دو بازی تا کسب جام شماره 15 در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز فاصله دارد. لوس‌بلانکوس، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان طی 14 فصل اخیر، 12 بار به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافته و توانسته در 9 سال اخیر، 5 بار به مقام قهرمانی برسد. اما از طرفی، بارسلونا، دشمن دیرینه رئال مادرید چند سالی می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا راه به جایی نمی‌برد. بلوگرانا که حد فاصل سال‌های 2006 تا 2015، 4 بار قهرمان اروپا شده بود، حال ناکام بزرگ این جام لقب گرفته و حتی در دو مقطع نیز راهی لیگ اروپا شده‌است.

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته مهمان شبکه ال چرینیگیتو برای کارشناسی بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید بود و میان صحبت‌های خود به شکلی طعنه‌آمیز به تمجید از موفقیت‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. گوتی در این خصوص گفت:

اگر رئال مادرید نباشه، لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا از تب‌وتاپ می‌افته و کسل‌کننده می‌شه. انگار رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی‌ای است که در این جام حضور داره!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا