Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر جریان بازی شرایط طبیعی خود را طی می‌کرد،‌ می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان،‌ مهدی رجب‌زاده پس از تساوی 2 - 2 تیم ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت: بازی خوب و جانداری بود، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و تیم‌مان خوب بازی می‌کرد، اما گل اول را بد خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن دوباره به بازی مسلط شدیم و گل دوم را هم به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: متأسفانه اخراجی دادیم و همه چیز بهم ریخت. در نهایت با یک اخراجی نتیجه بازی مساوی شد. به بازی‌های بعدی امیدواریم. اگر بازی شرایط طبیعی خودش را طی می‌کرد، می‌توانستیم برنده باشیم. به استقلال هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در بازی بعد این نتیجه را جبران کنیم.

مربی تیم ذوب‌آهن در مورد انتخاب نمازی به عنوان سرمربی این تیم تصریح کرد:‌ در بحث آمدن نمازی، آقای آذری زیاد صحبت کرده و در مورد مولفه‌های زیاد او توضیحات داده است. فکر می‌کنم با شرایطی که داریم و نفراتی که به تیم‌مان اضافه کرده‌ایم،‌ می‌توانیم جزو تیم‌های بالانشین باشیم.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان