Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:42:37 GMT

برق منطقه‌ای گلستان مستقل شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۷۹۹۶

برق منطقه‌ای گلستان مستقل شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کوسه غراوی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: میانگین مصرف برق در گلستان دو برابر میانگین کشور است و امیدوارم وزارت نیرو کار ویژه‌ای برای این استان تدارک ببیند.

وی افزود: فرهنگ مصرف بهینه برق بسیار مهم است و اگر مدیریت بهتری انجام می‌شد امروز شاهد بحران در این بخش نمی‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برق منطقه‌ای گلستان و مازندران مشترک است و انتظار داریم برق منطقه‌ای این دو استان از یکدیگر مجزا باشند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سد چایلی نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: تا کنون فقط ۹ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه جذب شده و اگر این پروژه مهم اجرایی نشود، کوچ مردم منطقه را به دنبال خواهد داشت.

کوسه غراوی تصریح کرد: در حال حاضر برای کنترل سیلاب در استان از سفره‌های زیرزمینی استفاده می‌کنیم و اگر مطالعات آب‌های سطحی انجام نشود دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان کرد: اصلاح شبکه آب شهری موجب توسعه می‌شود و باید آن را جایگزین سفره‌های زیرزمینی کنیم.

کوسه غراوی ادامه داد: اگر پنج میلیارد تومان در کلاله برای ایجاد چاه هزینه نشود، مردم روزانه با قطعی آب هفت ساعته روبرو خواهند شد که زمان بسیار زیادی است.

کد خبر 4364316

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان برق منطقه ای گلستان مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد خرم آباد شیراز بیرجند سانحه تصادف زلزله اشتغال دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در همایش بزرگداشت روز ملی شورا‌های اسلامی در شهرستان شمیرانات،مطالبات مردمی از جمله حریم کیفی روستاها، وضعیت راه‌های دسترَسی شهری و روستایی و مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران از یکدیگر پیگیری شد. 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله