Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:05:18 GMT

پروژه تصفیه خانه آزادشهر به حال خود رها شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۸۲۰۱

پروژه تصفیه خانه آزادشهر به حال خود رها شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ابراهیمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان آزادشهر با کمبود شدید آب شرب مواجه بوده اما سهم آن از سد نرماب مشخص نیست.

وی افزود: سطح پوشش آب سد نرماب ۲۰ هزار هکتار است که آزادشهر از آن انتفاعی ندارد و در واقع حق مردم این شهرستان از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی تصریح کرد: در احداث سد زرین گل هم سهم مردم فندرسک داده نشد در حالی که می‌توانست بخشی از مشکل کشاورزی این منطقه را رفع کند.

وی ادامه داد: در سال ۸۹ پروژه تصفیه خانه آزادشهر توسط آب و فاضلاب شهری کلنگ زنی و ۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شد اما اکنون به حال خود رها شده و برای تکمیل نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است و امیدوایم تکمیل آن ادامه یابد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالعات احداث سد رامیان انجام شده است، گفت: این پروژه نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و از دیگر دغدغه‌های مردم این منطقه به شمار می‌رود.

ابراهیمی افزود: زمانی که جلوی چاه‌های غیر مجاز را می‌گیریم باید به فکر تامین آب هم باشیم تا مردم و کشاورزان با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: ۱۲ سال است از آب بندان روستای مازیاران یک قطره هم آبگیری نشده و انتظار داریم وزارت نیرو این دغدغه مردم را برطرف کند.

کد خبر 4364322

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادشهر رامیان علیرضا ابراهیمی مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد یاسوج شهرکرد خرم آباد شیراز بیرجند سانحه تصادف زلزله اشتغال دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی نود و نهمین سالروز تأسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.
بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.
خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.
اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                            آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                                          مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه