Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:45:39 GMT

یادداشت/ محمد امین توکلی‌زاده جهاد کمک به دولت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۸۳۶۶

یادداشت/ محمد امین توکلی‌زاده جهاد کمک به دولت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس محمد امین توکلی‌زاده مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) در یادداشتی با عنوان «جهاد کمک به دولت» نوشت:

قوه مجریه در وسط میدان جنگ اقتصادی با آمریکا است ولی امر مسلمین فرمانده جنگ اقتصادی را همین قوه می‌دانند، لذا امروز همه باید برای کمک به دولت با تمام وجود به میدان بیائیم و این به معنای نقد نکردن نیست، نقد دلسوزانه خودش نوعی کمک است، حتی ما اشتباهات فاحش این دولت را فراموش نخواهیم کرد، اما وقتی دشمن تمام نیروهای خود را در حوزه اقتصادی فراخوان کرده و تمام شرکای خود و حتی مخالفانش ا در یک صف قرار داده، این شرط عقل است که ما هم کنار هم قرار بگیریم و برای شکست دشمن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته دولت هم باید حلقه انحصاری خود را باز کند و همه ظرفیت‌های کشور را بسیج کند، این راه را ما پیش از این هم رفته‌ایم و در دفاع مقدس بدترین شرایط را تجربه کرده‌ایم که امروز واقعاً اوضاع ما بهتر و در شرایط مطلوب‌تری قرار داریم.

ارائه راهکار به دولت از طرف نخبگان و تغییر روال معمول دولت از مسیرهای تجربه شده و ناکام مانده مانند حساب کردن بر روی کمک دولت‌های اروپایی و آمریکایی اولین تغییر لازم است.
.
شجاعت، اقتدار و خلاقیت در کنار عقلانیت می‌تواند راه‌های جدیدی را پیش روی دولت قرار دهد که تا امروز تجربه نکرده است،دولت خیلی سریع باید تیم خود را اصلاح کند، کسانی که که خسته یا مأیوس هستند و احساس می‌کنند، برنامه جدیدی ندارند، خیلی سریع باید کنار بروند و از نیروهای کارآمد جدید استفاده شود، آنهم نه با یک نگاه تنگ‌ نظرانه، بلکه با وسعت دید از منتقدین دولت هم در کابینه استفاده گردد،
دشمن به دنبال رخنه اقتصادی است و می‌خواهد مردم ایران را با فشار اقتصادی شکست دهد و باید با عزم راسخ انگیزه مضاعف و روحیه تحول و شجاعت با او جنگید، آدم‌های خودباخته، بی‌انگیزه وخسته به درد جنگ نمی‌خورند.
.
ایجاد ثبات اقتصادی، ایجاد وحدت نظر میان مسؤولان اقتصادی و طراحی‌ های جدید و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های کشور در این مرحله اهمیت فراوان دارد، کمک به بخش خصوصی برای عبور از مشکلات، برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی مثل واردکنندگان خودرو و کالاهای تشریفاتی با ارز دولتی و اشراف بر عملکرد نهادها و دستگاه‌های اقتصادی مانند گمرک و بانک ضرورت و فوریت دارد.

توضیح شرایط خطیر کشور برای مردم و افشا کردن نقشه‌های دشمن و سخن گفتن با افکار عمومی و پاسخگو بودن مسؤولان هر سه قوه کمک خواهد کرد که مردم اعتماد کنند که دولتمردان ما در حال تلاش هستند و از اوضاع سخت معیشت مردم مطلع هستند و برای حل مشکلات آنها در وسط میدان حاضرند.
.
ما بارها توانسته‌ایم به حول قوه الهی این بار هم خواهیم توانست و دشمن شکست خواهد خورد و مردم ایران پیروز این میدان خواهند بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است