Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:19:50 GMT

دانلود؛ گل ها و پاس گل های توماس مولر در بوندس لیگا در فصل 2017/18

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۸۵۱۰

‍‍‍‍‍‍

دانلود (32.4MB)

طرفداری - ویدیوی بوندس لیگا از گل ها و پاس گل های توماس مولر در فصل 2017/18.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوآلمانبوندس لیگابایرن مونیخدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیوآلمانبایرن مونیخبرچسب‌ها: توماس مولرthomas mullerمهارت های بازیکنان برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ گل ها و پاس گل های توماس مولر در بوندس لیگا در فصل 2017/18واکنش توئیتری هواداران یوونتوس به بازگشت بونوچی و جدایی هیگواین: کاش بارسلونا بونوچی را هم هایجک می کرد!نمایندگان مشترک ورسالیکو و مودریچ هنوز در میلان هستند؛ انتقال مودریچ به اینتر به جلسه او با پرز بستگی دارداینتر ایده خرید دارمیان و استفاده از آساموا در خط هافبک را بررسی می کندناپولی برای جذب کوین مالکوی از لیل با ساوتهمپتون رقابت می کندبرناردسکی: مشکلی با بازی کردن در خط میانی ندارم؛ به پوشیدن پیراهن یوونتوس افتخار می کنمپرونده جذب رابیو بسته شد؛ در صورت جدایی دمبله، بارسلونا برای خرید پوگبا اقدام می‌کندموسی واگی هم اکنون در بارسلوناست و امروز تست پزشکی را پشت سر می‌گذاردمهدی رجب زاده: بازی شرایط طبیعی خود را طی می‌ کرد،‌ برنده می‌ شدیم؛ امیدوارم در بازی بعد این نتیجه را جبران کنیممهم ترین نقل و انتقالات دو دهه اخیر میان یوونتوس و میلان (عکس)نقش سید مهدی رحمتی و دکتر ستوده در نجات جان رضا حبیب زاده، بازیکن ذوب آهن بعد از مصدومیت شدیدطلسم ادامه دارِ شفر در فولادشهر؛ هت تریکِ استقلال در نبردن تا پایان هفته دومبونوچی: یوونتوس خانه من است و از بازگشت به خانه خوشحالمدانلود؛ بازگشت لئوناردو بونوچی به یوونتوسوریا غفوری: بخاطر مصدومیت حبیب زاده فقط می توانم بگویم متاسفم؛ برای او آرزوی سلامتی می کنمشماره پیراهن گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا در میلان مشخص شدنمایش امیدوارکننده روح الله باقری؛ جایگزینی ناخلف برای قربانی و جابر!منابع شهر رم: لاتزیو آماده است قرارداد میلینکوویچ ساویچ را تمدید کندهفته دوم لیگ برتر جذاب آغاز شد؛ روز اول هفته دوم پرگل‌تر از هفته نخستزهیوی: از باخت 3 بر 0 برابر پیکان شوکه شدیم؛ چند نفر از بازیکنان سایپا مصدوم بودند بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه غیررسمی: آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستفوری؛ بارسلونا خواهان جذب ویدال شد؛ انتقال می‌تواند خیلی زود نهایی شودبیانیه 9 بندی کارلوس کی روش: کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم!موندو: بارسلونا، پوگبا را می‌خواهد اما جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده استبیلد: بایرن مونیخ پیشنهاد منچستریونایتد برای معاوضه بواتنگ و مارسیال را رد کردرسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستمارکا: مودریچ علاقه‌ای برای جدایی از رئال مادرید ندارد؛ پرز برای جدایی او 750 میلیون یورو می‌‌خواهدانگیزه مضاعف محسن مسلمان برای درخشش مقابل استقلالاستقبال سرد از بونوچی در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس (عکس)کوریره دلو اسپورت: هدف بعدی میلان، آدریان رابیو استبونوچی: یوونتوس خانه من است و از بازگشت به خانه خوشحالمذوب آهن 2-2 استقلال؛ تساوی در روز خشن فولادشهرالگری: بونوچی به یوونتوس بازمی‌گردد؛ از هیگواین و کالدارا تشکر می‌کنم و از این بابت متأسفم که نقل و انتقالات مجبورمان کردموندو: یری مینا با منچستریونایتد به توافق شخصی هم رسیده استموندو: یری مینا با منچستریونایتد به توافق شخصی هم رسیده است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!