Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@14:48:27 GMT

خبرخوش برای هواداران «حمید عسکری»

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۸۵۱۳

خبرخوش برای هواداران «حمید عسکری»

به گزارش پارس نیوز، 

«حمید عسکری» پس از یک سال دوری از استیج‌های پایتخت روز 22 مرداد به دیدار دوستداران تهرانی خود می‌رود. اجرای این خواننده طی دو سانس و به همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

این خواننده با سابقه برای کنسرت پیش‌رو قول اجرایی خاطره‌انگیز را به طرفدارانش داده و البته قرار است آثار جدیدی را هم در این برنامه بخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چندی پیش هم قطعه «کجای دنیامی» را منتشر کرد و به گفته خودش برای همه قطعاتی که در این کنسرت قرار است اجرا کند ویدئوهای اختصاصی هم تهیه کرده است.

خواننده قطعه خاطره‌انگیز «قسمت» در بهار سال 95 آلبوم «دیوونه‌وار» را منتشر کرد و در ادامه تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد. او طی دو سال اخیر فقط در زمینه انتشار تک‌قطعه و موزیک‌ویدئو فعالیت داشته و فعلاً خبری از انتشار آلبوم او نیست. آخرین اجرای حمید عسکری در تهران اردیبهشت سال 96 برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران ایران پایتخت پارس خواننده کما پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی