Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پیرمردی که پسرش داریوش را تبهکار و نابه هنجار می دانست دو روز بعد به همان جرمی که پسرش بازداشت شده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پسر جوان درحالی که دستانش با دستبند بسته شده بود، به سوی پدر پیرش حمله ور شد و فریاد زد: بالاخره کار خودت را کردی؟ تو از همان ابتدا هم قصد داشتی مرا از میدان به در کنی تا خودت یکه تاز باشی!

اما کور خوانده ای من حتی زندان هم بروم نمی گذارم حقم ضایع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این ها بخشی از اظهارات پسر جوانی بود که با اعلام شکایت پدرش به اتهام توزیع مواد مخدر Drugs و همچنین برقراری رابطه نامشروع توسط ماموران کلانتری دستگیر شده بود.

وقتی ماموران انتظامی او را به داخل خودرو پلیس Police هدایت کردند، پدر پیرش که 74 سال داشت، به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت. او گفت: من سال ها راننده بیابان بودم و زیاد در منزل حضور نداشتم اما همواره سعی می کردم در تربیت فرزندانم درست عمل کنم. روزی که داریوش به دنیا آمد من در جاده بودم. با شنیدن این خبر و در حالی که از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدم به طرف شهرم حرکت کردم. آن قدر ذوق زده بودم که خستگی جاده کویری را احساس نمی کردم. وقتی به منزل رسیدم مقابل او نشستم تا از خواب نازش بیدار نشود وقتی بیدار شد غرق در بوسه اش کردم از آن روز به بعد با وجود همه مشغله های کاری ، همه امکانات رفاهی را برایش فراهم کردم تا او آرام آرام بزرگ شد اما وقتی به سن جوانی رسید، دیگر هیچ گاه روز خوشی ندیدم او با بی ادبی تمام مرا به باد کتک می گرفت و به من فحاشی می کرد.

داریوش کم کم به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه روی آورد و به یک توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر تبدیل شد طوری که دیگر از رفت و آمدهای معتادان و افراد خلافکار به منزلم به تنگ آمدم و نمی دانستم باید چگونه او را از این مسیر بازدارم.

از سوی دیگر داریوش در ادامه کارهای کثیف و خلافکاری‌هایش با دختران ناشناسی که هویتشان معلوم نبود ارتباط داشت و نصیحت های من نیز تغییری در رفتارش ایجاد نکرد. یکبار نیز زمانی که به خانه آمدم او را با دختر جوانی در وضعیت زشت و شرم آوری دیدم. 

او حتی مقابل دختری که همزمان با شکایت من، به همراه داریوش دستگیر شد بارها مرا مورد ضرب و جرح قرار داده است. دقایقی بعد پسر پیرمرد با صدور دستور قضایی روانه زندان Prison شد اما دو روز بعد ماموران مبارزه با موادمخدر کلانتری الهیه، پیرمرد 74ساله را نیز در حال توزیع مواد مخدر دستگیر کردند و او نیز روانه زندان شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت به مادرش هم تجاوز کرد

خطرناکترین سلفی جهان! +تصویر

دستور عجیب قاضی برای بستن دهان مجرم پر حرف با چسب در دادگاه + تصاویر

با دختر دانشجو در اتاق خواب در حال عشقبازی بودیم که نامزدم شبنم رسید و...

خودکشی این دختر 12 ساله دنیا را شوکه کرد + عکس

نقش پیرمرد همسایه در خرید کادوی تولد زن پویا لو رفت

مرگ مرموز مرتضی 3 دود پس از توبه در کلانتری

جنجال انتشار عکس های عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک / رسواگری آقازاده‌های اشرافی در اینستاگرام

مرگ تلخ و همزمان داماد و دو برادرزنش در کلاردشت

تلاش ناکام افراد ناشناس برای آتش زدن یک مسجد در کرج

ماجرای افشاکردن عشرتکده اشراف توسط ر.اعتمادی خبرنگار حوادث + فیلم

افسانه با دوست شوهرش در خانه مجردی همخوابی می کرد

این زن با 50 هزارتومان همراه می شد! + عکس

به خاطر کرایه ماشین صیغه امیر شدم !

تجاوز با چوب به رویا عروس روستا در خانه مرد بی رحم + عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مواد مخدر Drugs پلیس Police منزل زندان Prison اخبار حوادث پدر زندان حمله پسر جوان من عکس جوان دختر خانواده زن شهر ایران فیلم قتل تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)