Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:57:55 GMT

عجیب ترین گل های دنیای فوتبال + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۸۹۷۷

عجیب ترین گل های دنیای فوتبال + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مستطیل سبز گاهی گل هایی به ثمر می رسد که تعجب همگان را به خود وا می دارد . در فیلم زیر به 10 مورد از این گل ها پرداخته ایم که مشاهده می کنید:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

۱۰ گل تعجب برانگیز در دنیای فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب از رشد اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های بی‌سابقه

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی با ابراز تعجب از شاخص‌های مالی روسیه تأکید کرد که اقتصاد این کشور با وجود تحریم‌های بی‌سابقه غرب، شاهد رشد بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی با ابراز تعجب از شاخص‌های مالی روسیه تأکید کرد که اقتصاد این کشور با وجود تحریم‌های بی‌سابقه غرب، شاهد رشد بوده است.

در گزارش این شبکه خبری آمده است که مسکو می‌تواند به خود ببالد که "تحریم‌های بین‌المللی بی‌سابقه نتوانسته است اقتصاد روسیه را از مسیر خود خارج کند و در عوض این اقتصاد رشد کرده است."

بلومبرگ افزود، نرخ دستمزدها در این کشور شاهد افزایش "دو رقمی" بوده و روبل تثبیت شده است، و فقر و بیکاری "در پایین ترین حد خود قرار دارند."

ذخایر بین‌المللی روسیه در یک هفته 10 میلیارد دلار افزایش یافتفشار آمریکا به دیگر اعضای گروه 7 برای تصاحب دارایی‌های روسیه

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه طی اظهاراتی اعلام کرد که رشد تولید ناخالص داخلی این کشور در ماه ژانویه به 4.6 درصد رسیده است.

وی گفت: سال گذشته میلادی در مجموع 3.6 درصد رشد داشتیم که رقم بسیار معقول و خوبی است. ژانویه امسال - 4.6 درصد و همچنین مشخص است که این تنها ابتدای سال است.

در عین حال، به گفته پوتین، نرخ تورم در روسیه به صفر رسیده است.

وی گفت: رشد قیمت در حال کاهش است، تورم در حال تثبیت است. این نرخ در ماه فوریه 0.7 درصد بود. تورم در مجموع در دو هفته اول این ماه به صفر رسید.

پوتین تاکید کرد که اینها داده‌های هفتگی هستند. وی افزود: اگرچه همه این ارقام بسیار تقریبی و ناپایدار هستند، اما (شرایط فعلاً) به این گونه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهره های فقید دنیای ورزش در سال ۱۴۰۲
  • چهره‌های فقید دنیای ورزش در سال ۱۴۰۲؛ از بکن‌باوئر تا زاگالو و کارباخال
  • عکس| بیشترین دستمرد را در دنیای فوتبال کدام بازیکنان می‌گیرند؟
  • بازیکنانی با بیشترین حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در صدر
  • ضربات آکروباتیک تماشایی دنیای فوتبال (فیلم)
  • چهره عجیب از فوتبال حرفه‌ای در منطقه خاورمیانه را ببینید! | فیلم
  • ضربات آکروباتیک تماشایی دنیای فوتبال / فیلم
  • (ویدئو) فوتبال ترکیه بار دیگر میدان جنگ شد
  • پیکه: تماشای یک بازی فوتبال به مدت ۹۰ دقیقه دیگر مثل گذشته جذابیت ندارد
  • تعجب از رشد اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های بی‌سابقه