Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر حسین داده کمند از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز است که این رتبه را به خود اختصاص داد .

سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله کشوری با با حضور ۸۵۰ دانش‌آموز پسر و ۶۵۰ در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار  شد و دانش آموزان برگزیده قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ، مداحی، اذان و مفاهیم به مدت چهار روز با هم به رقابت پرداختند و در نهایت این مسابقات با معرفی ۱۵۰ منتخب قرآنی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه ولایت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند