Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@05:15:50 GMT

18 ساله بودم که برای رفتن به کویت صیغه نادر شدم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۹۰۸۴

حوادث رکنا: زن مطلقه در حالی که فکر می کرد در ازدواج دوم خود روی خوشبختی را می بیند از اسارتگاه یک مرد دو زنه سردرآورد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، میترا، ۱۸ساله پس از فرار از شکنجه گاه مرد شیطان صفت به بازپرس پرونده گفت: ۱۶ساله بودم که با پسری به نام مهران آشنا شدم و پس از مدتی دوستی با یکدیگر ازدواج کردیم، اما ازدواج ما چندماه بیشتر دوام نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: او همواره از این که ممکن است من با پسر دیگری ارتباط داشته باشم، نگران بود. همین مسئله به اختلافات و درگیری های خانوادگی انجامید تا جایی که دیگر تحمل نیش و کنایه های او را نداشتم و از این که همواره تحت نظر بودم ناراحت بودم که مجبور شدم از او طلاق بگیرم، ماجرا به این جا ختم نشد و من به خاطر  دوستی خیابانی و طلاق هدف زخم زبان های اطرافیانم قرار گرفتم.

میترا در ادامه گفت: چند ماه پیش با مرد ۳۵ ساله ای آشنا شدم که مدعی بود مجرد است و با آن که کارخانه تولیدی در کشور کویت دارد، اما در استان فارس زندگی می کند. من به امید دیدن کشور دیگر و همچنین فرار از زخم زبان های دیگران و بدون اطلاع خانواده ام به صیغه آن مرد که نادر درآمدم و با هم به استان فارس رفتیم، اما هنوز چند روز از این ماجرا نگذشته بود که تازه فهمیدم که با اشتباهی بزرگ در دام شیادی حقه باز گرفتار شده ام.حقیقت ماجرا آن جا لو رفت که متوجه شدم او نه تنها مجرد نیست بلکه ۲فرزند نوجوان نیز دارد و فرد بیکاری است که همسرش مخارج زندگی او را تأمین می کند. وقتی موضوع را با او درمیان گذاشتم، مرا به شدت کتک زد و در یک اتاق زندانی Prisoner کرد.

وی ادامه داد: از آن روز به بعد همسرش به سراغم می آمد و برای آن که از شوهرش طلاق بگیرم مرا شکنجه Torture می داد. این در حالی بود که هیچ کاری از دستم ساخته نبود و پدر و مادرم نیز از من اطلاعی نداشتند. آن ها طلاهای مرا هم گرفته بودند و من در شرایط سختی قرار داشتم تا این که در یک فرصت مناسب و به بهانه بیماری از چنگ آن ها فرار کردم و به مشهد آمدم، می خواهم از آن مرد حیله گر و همسرش شکایت کنم. بازپرس پرونده دستور احضار این زن و مرد را داد. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت به مادرش هم تجاوز کرد

صیغه زن برهنه !

وقتی استاد دانشگاه با عکس لخت از سیمین راز خلوت او و سعید را فهمید

مرگ مرموز مرتضی 3 دود پس از توبه در کلانتری

تله سیاه برای دختر شهرستانی + گفتگو

دستور عجیب قاضی برای بستن دهان مجرم پر حرف با چسب در دادگاه + تصاویر

داریوش با دختر جوان در خانه بودند که من سرزده وارد اتاق شدم

خطرناکترین سلفی جهان! +تصویر

مرد چشم ناپاک امانتدار خوبی نبود / بهرام وارد حریم خصوصی دختر زیبا شده بود

جزئیات ربودن شدن پرهام پسربچه یزدی در حرم امام رضا (ع)

با دختر دانشجو در اتاق خواب در حال عشقبازی بودیم که نامزدم شبنم رسید و...

خودکشی این دختر 12 ساله دنیا را شوکه کرد + عکس

نقش پیرمرد همسایه در خرید کادوی تولد زن پویا لو رفت

مرگ تلخ و همزمان داماد و دو برادرزنش در کلاردشت

تلاش ناکام افراد ناشناس برای آتش زدن یک مسجد در کرج

ماجرای افشاکردن عشرتکده اشراف توسط ر.اعتمادی خبرنگار حوادث + فیلم

به خاطر کرایه ماشین صیغه امیر شدم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زندانی Prisoner شکنجه Torture خانواده شهر زندگی زندانی چرب زبانی عکس جوان دختر زن خانواده شهر فیلم ایران تهران تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت