Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@17:12:24 GMT

دیدار ظریف با رییس جمهور سنگاپور

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۹۴۰۰

دیدار ظریف با رییس جمهور سنگاپور

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سنگاپور حضور دارد، صبح امروز با خانم حلیمه یعقوب رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سنگاپور حضور دارد، صبح امروز با خانم حلیمه یعقوب رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار ظریف با ابلاغ سلام‌های گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران، روابط دو جانبه را بسیار خوب و دوستانه خواند و زمینه‌های همکاری دو کشور در ابعاد مختلف را تشریح کرد.

رئیس جمهور سنگاپور هم با اشاره به روابط خوب دو کشور بر حفظ و گسترش مناسبات دو کشور در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

برجام، مسائل منطقه‌ای و بین المللی از دیگر محور‌های گفتگو در این دیدار بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ظریف سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور