Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دوغو پرینچک» در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه ترکیه اعلام کرد: ترکیه برای مقابله با تهدیدات و تحریم‌های آمریکا بایستی اتحاد با آسیای غربی و اوراسیا را مورد ارزیابی قرار دهد و در این زمینه دوستی و همکاری با دولت سوریه حکم کلید دارد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ بین الملل آمریکا ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «دوغو پرینچک» رهبر حزب وطن ترکیه در واکنش به اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم «عبدالحمید گل» وزیر دادگستری و «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه در حساب توییتری خود نوشت: تحریم‌های آمریکا فقط علیه دو وزیر نیست بلکه کل ترکیه را هدف قرار داده است و هیچ گونه جنبه حقوقی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرینچک افزود: مسئله آمریکا با ترکیه فقط آزادی کشیش برونسون نیست. آمریکا و ترکیه جبهه به جبهه در حال جنگ استراتژیک با یکدیگر هستند. اینجرلیک و دیگر پایگاه‌های آمریکا در کشورمان بایستی هر چه زودتر تحت کنترل ارتش ترکیه درآیند. این پایگاه‌ها بایستی به روی جنگنده‌ها و هواپیماهای آمریکا بسته شوند و پرسنل آمریکایی هر چه زودتر این پایگاه‌ها را ترک کنند.

رهبر حزب وطن ادامه داد: ترکیه برای مقابله با تهدیدات و تحریم‌های آمریکا بایستی اتحاد با آسیای غربی و اوراسیا را مورد ارزیابی قرار دهد و در این زمینه دوستی و همکاری با دولت سوریه حکم کلید دارد. نباید خودمان را گول بزنیم. آمریکا نه‌تنها متحد استراتژیک ترکیه نیست بلکه دشمن استراتژیک ترکیه است.

انتهای پیام/

 

R7650/P36439/S8,1128,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه" اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار آمریکا اخبار ترکیه اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود که تل آویو در اقدامی تلافی‌جویانه، تصمیم به کاستن از سطح روابط اقتصادی میان ترکیه و تشکیلات خودگردان فلسطین و نوار غزه گرفته است.

وزارت تجارت ترکیه‌ پنجشنبه شب در بیانیه‌ای توقف روند صادرات و واردات به مقصد فلسطین اشغالی یا از مبدأ آن را تائید کرد.

بلومبرگ پیشتر در گزارشی نوشته بود: آنکارا از روز پنجشنبه، تمامی واردات از (رژیم) اسرائیل و صادرات به آن را متوقف کرد.

رئیس جمهور ترکیه، پیشتر از در دستور کار بودن قطع کلیه روابط تجاری با رژیم اشغالگر خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب تظاهرات گسترده مردمی در سراسر جهان از جمله کشورهای اسلامی و ترکیه شده است.

ملت ترکیه نیز مثل سایر مردم آزاده در سراسر جهان در این تظاهرات‌ها خواستار قطع کامل روابط دولت خود با تل‌آویو شده‌اند.

دیگر خبرها

  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است