Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@22:04:15 GMT

مرغ کمیته انضباطی همچنان یک پا دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۷۹۶۱۱

ساعت 24- هفته دوم رقابتهای لیگ برتر درحالی سپری می شود که دو تیم صنعت نفت و تراکتورسازی از انجام بازی در حضور تماشاگر محروم هستند.

هنوز لیگ برتر به هفه سوم نرسیده اما تعداد بازیهایی که بدون حضور تماشاگر برگزار می شود به عدد ۳ رسید. تنبیهی تقبیح شده که باوجود همه انتقاداتی که علیه آن صورت می گیرد همچنان مورد توجه کمیته انضاطی فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که همه دنیا به این اصل پی برده که زیبایی فوتبال در گرو داشتن تماشاچی آن هم از نوع زیاد و تیفوسی اش است و بسیاری از کشورها به دنبال انواع و اقسام راهکار برای کشاندن تماشاگر به ورزشگاه های خالی خود هستند، همچنان سیاست های کمیته انضباطی به سمت و سوی تنبیه تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها می باشد.

در حالی کمیته انضباطی مقابل انتقاد کارشناسان و منتقدان ایستاده و از این تنبیه بعنوان در دسترس ترین ابزار استفاده می کند که می تواند از راه های دیگر تماشاگران و تیم های خاطی را تنبیه و جریمه نماید. اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران بر خلاف سیاست های دنیای فوتبال خیلی راحت تماشاگران را از حضور در ورزشگاه ها محروم می کند. این روش تنبیهی گرچه در هیچ کجای دنیا اجرا نمی شود اما همچنان باوجود همه انتقادات با اصرار کمیته انضباطی در فوتبال ایران مورد استفاده قرار می گیرد. 

هفته نخست رقابتهای لیگ برتر را با محرومیت تماشاگران سپاهان از حضور در ورزشگاه نقش جهان پشت سر گذاشتیم و هفته دوم را هم در حالی باید شاهد باشیم که دو تیم تراکتورسازی و صنعت نفت از حضور تماشاگر محروم هستند. 

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: كميته انضباطي فدراسيون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال