Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوگوی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با طرحی از ابراهیم حقیقی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، لوگوی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران که قرار است به عنوان یکی از بخش‌های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان برپا شود، با طرحی از ابراهیم حقیقی رونمایی شد.

ابراهیم حقیقی طراح سینمای ایران در توضیحاتی درباره طراحی این لوگو گفت: مهمترین عنصر لوگو دست کودک و یا نوجوانی که یک جوانه سبز را در دست دارد که این دست با یک کادر قاب شده است و این کادر نماد سینما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دست، جوانه و کادر نشانهای از امید به کودکان و نوجوانان است. چراکه کودکان و نوجوانان هستند نسلها را می سازند و از جوانههای در دست نهال و درختهای تنومند و استوار میسازند.

وی ادامه داد: به همین دلیل برای طراحی لوگوی « المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» باید به طرحی از سه عنصر دست، جوانه و کادر می رسیدم.

ابراهیم حقیقی در پاسخ به این سئوال که برپایی المپیاد فیلمسازی چه تاثیری برنوجوانان علاقمندان به سینما میگذارد گفت: من از تجربه خودم حرف می زنم. من به اتفاق بسیاری از هم دورههای خود که حدود 25 تا 30 سال سن داشتیم از سینمای آزاد شروع کردیم و در کنار ما افراد دیگری بودند که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینما آموختند که اغلب آنها بعدها از سینماگران مطرح در سطح جهان شدند.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین آموزش رکن اصلی ساختن نسلها است و کودک و نوجوان آینده سازان هر سرزمینی هستند که می توان در وجوه مختلف بر روی آنها سرمایه گذاری کرد و متاسفانه این رکن مهم از پرورش نسلهای پویا و نواندیش مغفول مانده است بنابراین برپایی چنین فضاهایی که آموزش را در برمیگیرد همیشه لازم و امیدوارکننده بوده است.  

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار میشود.

دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال می توانند در این بخش از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

علاقه‌مندان پس از ثبت نام در سایت جشنواره، www.iycs.ir  می توانند به ارسال فیلم‌های تولید شده خود تا تاریخ ۱۸مردادماه به دبیرخانه جشنواره به‌آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره ها اقدام کنند. همچنین ثبت ایده فیلم‌نامه در سایت جشنواره تا ۱۰مردادماه، میسر است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ابراهیم حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۷۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نسل جدید کاتالیست‌های فرایند خالص سازی هیدروژن در کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از کاتالیست شیفت دما متوسط (MTS) که نسل جدیدی از کاتالیست‌های مورد استفاده در واکنش تغییر آب - گاز (WGS) محسوب می‌شود، رونمایی شد.

 این کاتالیست که توسط شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو تولید شده با حضور وحید رضا زیدی فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری رونمایی شد.

اهمیت کاتالیست شیفت دما متوسط (MTS) در خالص سازی هیدروژن است. در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها گازی که از ریفرمر خارج می‌شود مخلوطی از منوکسید کربن، دی اکسید کربن و هیدروژن است و این دسته واکنش‌های شیفت با هدف خالص سازی هیدروژن انجام می‌شود.

برای نخستین بار در کشور است که کاتالیست شیفت دما متوسط (MTS) تولید و رونمایی می‌شود. این کاتالیست در بازه دمایی بین شیفت دما بالا و شیفت دما پایین کار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید نسل جدید کاتالیست‌های فرایند خالص سازی هیدروژن در کشور
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین همتراز می شود
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • نمایشگاه ابراهیم حقیقی به اعتماد رسید/ رهایی شورانگیز خط‌ فارسی
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد