Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ساکت روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: برپایی اردوی تیم ملی فوتسال ایران در چهارمحال و بختیاری که با قهرمانی این تیم در آسیا به پایان رسید، سرآغاز برپایی اردوهای تیم های ملی در چهارمحال و بختیاری بود.
به گفته وی، امکانات دانشگاه شهرکرد شامل زمین چمن مطلوب، خوابگاه ورزشی، سالن بدن سازی ، رستوران و مجموعه فرهنگی ورزشی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های این استان برای پربایی اردوی های تیم های ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساکت افزود: علاوه بر دانشگاه شهرکرد، امکانات مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش نیز دارای استانداردهای برپای اردوهای تیم های فوتبال است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد:به تیم های لیگ برتری و لیگ های مختلف فوتبال توصیه می شود اردوهای پیش از آغاز فصل خود را در چهارمحال و بختیاری برگزار کنند.
به گفته وی، علاوه بر فوتبال ، رشته های مختلف ورزشی نیز اردوهای تیم های ملی خود را در چهارمحال و بختیاری می توانند برگزار کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در دیدار با دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: این استان به دلیل ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا می تواند میزبان خوبی برای تیم های فوتبال ایران باشد.
جعفر مردانی در این نشست افزود: فوتبال در چهارمحال و بختیاری از جایگاه مطلوبی برخوردار است و داوری فوتبال در استان اکنون در سطح ملی مطرح است.
وی ابراز امیدواری کرد، فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای برای تخصیص اعتبار و زیرساخت های این رشته در اختیار استان قرار دهد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت های بالایی در ورزش برخوردار است اما کمبود امکانات در شهرستان ها مانع بروز این استعدادها در کشور شده است.
محمد خالدی در این نشست افزود: سرانه ورزشی در لردگان 13 سانتیمتر مربع است در حالی که این شهرستان از استعدادهای مهمی در رشته ورزشی برخوردار است.
به گفته وی، این استان می تواند به محل احداث آکادمی استعدادیابی تیمهای مانند سپاهان یا ذوب آهن تبدیل شود و این امر نیازمند حمایت فدراسیون فوتبال است.
به گزارش ایرنا ، در این دیدار که مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند، دبیرکل فدراسیون فوتبال یادبود نماد جام جهانی 2018 روسیه که توسط هنرمندان ایرانی طراحی شده بود را به معاون سیاسی امنیتی استاندار اهدا کرد.
در سفر محمدرضا ساکت به چهارمحال و بختیاری ، ششمین کلینیک تخصصی پزشکی هیات فوتبال کشور در شهرکرد آغاز به کار کرد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت تیم های ملی فوتبال ذوب آهن زمین مدیرکل ورزش و جوانان معاون سیاسی امنیتی استاندار رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد