Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@22:24:54 GMT

نقش و جایگاه تبریز در انقلاب مشروطه ایران بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۰۵۴۰

نقش و جایگاه تبریز در انقلاب مشروطه ایران بررسی می‌شود

نقش و جایگاه تبریز در انقلاب مشروطه با برگزاری همایش بین‌المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا، همایش بین‌المللی «تبریز و انقلاب مشروطه ایران» همزمان با رویداد تاریخی تبریز 2018 با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی 14 مرداد جاری در تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 185 چکیده و اصل مقاله تاکنون به دبیرخانه همایش رسیده و با توجه به موضوع خاص همایش که بررسی نقش و جایگاه تبریز در انقلاب مشروطه است، صرفاً مقالاتی مورد پذیرش قرار گرفته‌اند که به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته باشند.

در پایان همایش 25 مقاله به عنوان مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش منتشر و رونمایی و در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد.

انتهای پیام/4065

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت از سوی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی «غزه زنده است» با هدف فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، پاسداشت مقام انسانیت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان و تبیین ابعاد گوناگون عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاهیان سرافراز ولایت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، روز سه‌شنبه مورخ ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و برخی مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود