Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@23:06:40 GMT

رحمتی و دو روی سکه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۱۰۹۵

به گزارش وانانیوز، 

دروازه‌بان استقلال با وجود دو واکنش خوب نتوانست کلین‌شیت کند. مهدی رحمتی روز پر کاری را در ۳۰ دقیقه ابتدایی سپری کرد اما نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

کاپیتان آبی‌ها ابتدا ضربه از راه دور بازیکنان ذوب آهن را با یک واکنش بسیار خوب راهی کرنر کرد تا از باز شدن دروازه این تیم جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد اما رحمتی ارسال بازیکنان ذوب آهن را از فاصله نزدیک با یک سوپر واکنش راهی کرنر کرد تا برای دومین مرتبه ناجی دروازه شود.

این دو واکنش اما برای کلین شیت دوم رحمتی کافی نبود و دروازه استقلال لحظاتی بعد از این واکنش با ضربه سر حبیب زاده باز شد تا کاپیتان آبی ها نتواند یک نفره برابر ذوبی‌ها ایستادگی کند.

در پایان نیمه اول هم رحمتی گلی دیگر دریافت کرد که این بار روی اشتباه مستقیم خودش بود. خروج اشتباه رحمتی فرصت را در اختیار هرناندز گذاشت تا برای بار دوم دروازه استقلال را باز کند تا رحمتی شبی دوگانه را سپری کند.

258 43

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر هجدهم مهدی رحمتی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

 به گزارش گروه خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند، این بازی جدا از اهمیت جدال سنتی دو تیم به دلیل شرایط خاص جدول رده بندی از اهمیت زیادی برخوردار بود، پیش از این بازی هم تساوی استقلال در تبریز کار را برای رسیدن پرسپولیس به صدر جدول راحت کرده بود. در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال با یک امتیاز اختلاف همچنان صدرنشین باقی بماند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۵ رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، محمد شکاری

لحظات حساس:

دقیقه ۱۱: پاسی که برای مغانلو ارسال شد شهریار مقانلو را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد، ولی کمک داور مسابقه پرچم خود را بالا برده بود. این در حالی است که سپاهانی‌ها معتقدند این آفساید به درستی اعدام نشده است.

دقیقه ۲۴: سپاهان برای چندمین مرتبه صاحب ضربه کرنر شد، ولی باز هم مدافعین پرسپولیس اجازه ایجاد موقعیت خطرناک را به مهاجمین این تیم ندادند.

دقیقه ۲۹: ضربه سر گئورگی گولسیانی روی ارسال عبدالکریم حسن با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۱: شوت سرکش عبدالکریم حسن با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: سپاهانی‌ها موقعیت خوبی برای ثبت اولین گل مسابقه داشتند، اما فرشاد احمدزاده با تعلل خود این موقعیت  مناسب را از دست داد.

دقیقه ۴۰: رامین رضاییان روی پاس دقیق رضا شکاری موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، ولی شوت او به زاویه بسته زده شد و به تور کناری دروازه برخورد کرد. رضاییان پس از اینکه داور کرنر اعلام نکرد به شدت نسبت به تصمیم معترض بود.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان و یک دو با گولسیانی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما شوت او با اختلاف چند متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: نفوذ وحدت حنانوف روی پاس تماشایی اورونوف می‌رفت که پرسپولیس را به گل اول برساند، ولی پاس او با دخالت به موقع میلاد زکی‌پور قطع شد.

دقیقه ۶۱: عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۶: سپاهان یک فرصت گل رنی را روی ارسال رامین رضاییان از دست داد.

دقیقه ۸۰: ارسال ارسال خوب پرسپولیسی‌ها توسط نیازمند گرفته شد.

دقیقه ۸۲:حرکت سریع بازیکنان سپاهان در محوطه جریمه پرسپولیس برای آن‌ها یک موقعیت جدی ساخت.

دقیقه ۸۷: شوت مهاجم سپاهان با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حواشی:

*با توجه به تساوی استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز و دو امتیاز حساسی که برای نکونام و شاگردانش از دست رفت حالا بهترین فرصت برای پرسپولیس فراهم شده که با پیروزی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی صدر جدول را در اختیار بگیرد.

*رضا اسدی ستاره تیم فوتبال سپاهان که در بازی رفت هم زننده تک گل سه امتیازی طلایی پوشان بود به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده است.

*بازگشت علیرضا بیرانوند از مصدومیت و قرار گرفتن او در ترکیب اصلی پرسپولیس یکی از نکات ویژه اصلی بازی به شمار می‌رود.

*غایب بزرگ پرسپولیس در این مسابقه از دانیال اسماعیلی فر است که به دلیل اتفاقات دیدار قبلی سرخپوشان در لیگ برتر در این مسابقه امکان بازی به دست نیاورده است.

*نزدیک به ۴۰ هزار هوادار پرسپولیس و دو هزار نفر هوادار سپاهان این بازی را از نزدیک در آزادی تماشا می‌کنند.

*پرسپولیس در دو مصاف قبلی خود در لیگ برتر مقابل سپاهان بازنده از زمین خارج شده است. طلایی پوشان یکبار با گل کریمی و آخرین بار با گل رضا اسدی برنده مسابقات شدند.

*در لحظه ضربه سر گولسیانی که به اوت رفت، سیاوش یزدانی اعتقاد به خطای مدافع گرجستانی پرسپولیس داشت و این موضوع را با فریاد به داور اعلام کرد.

*ژوزه مورایس که چند روز پیش و پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در جام حذفی با اعلام پیوستن به دین اسلام خبرساز شده بود، پس از چندین مسابقه با کت و شلوار و کراوات در کنار زمین دیده می‌شود.

* هواداران خانم پرسپولیسی نیز که اکنون با توجه به چارت و کانون خود کاملا با هماهنگی خاص در سکو‌ها حاضر می‌شوند، در این بازی با در اختیار داشتن کاغذ‌های رنگی و شعار‌های خاص خود، سعی در حمایت از بازیکنان را دارند.

*اوسمار در همین دقایق ابتدایی بازی به شدت نسبت به خطای فرشاد احمدزاده شاکی شده و این مساله دخالت داور چهارم برای آرام کردن وی را به همراه داشت.

* لایی سروش رفیعی به رامین رضاییان باعث وجد هواداران پرسپولیس شد تا آن‌ها به شدت به تشویق هافبک شماره هفت خود بپردازند.

* اوسمار به همراه کادرفنی‌اش در شرایطی که سپاهان صاحب موقعیت کرنر بود، با فرا خواندن مهدی ترابی و نمایش آنالیز صورت گرفته، تدابیر جدیدی را برعهده این هافبک تکنیکی قرار دادند.

* نیمکت سپاهان نسبت که اعلام نشدن خطا روی شهریار مغاملو به شدت اعتراض کردند.

* انفجار دومین نارنجک دست ساز در استادیوم آزادی و در جریان بازی با سپاهان اینبار در جایگاه هواداران پرسپولیس باعث نگرانی بزرگی شد. پرسپولیسی‌ها که دقایقی پیش‌تر یکی از نارنجک‌ها را در پیست تارتان منفجر کرده بودند، اینبار در اشتباهی نگران کننده این ترقه را به میان خودی‌ها فرستادند. البته به نظر می‌رسد اتفاق خاصی شکل نگرفت و این جایگاه لحظاتی بعد به تشویق تیم پرداختند.

*هواداران پرسپولیس در شروع نیمه دوم با آتش بازی جو خاصی را در آزادی به راه انداخته‌اند.

*برخورد امید عالیشاه با سیاوش یزدانی در حالی که توپ در جای دیگری از زمین حضور داشت سبب شد که بازی چند دقیقه‌ای با حاشیه و توقف همراه شود.

*رضا اسدی که به دلیل مصدومیت امکان حضور در ترکیب اصلی سپاهان را نداشت از دقیقه ۶۵ به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد تا خط هجومی طلایی پوشان اصفهانی جان تازه‌ای بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم