Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر ضرورت شفاف سازی فعالیت های دولت، گفت: شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حلّ چالش های فعلی کمک کند و آنها را از این چالش ها به موفقیت عبور دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در گفت و گو با خبرنگار جماران ، در مورد ضرورت وحدت نیروهای داخلی کشور در مقابله با ترامپ اظهار داشت: طبیعی است که در همه تاریخ و همه جغرافیا وقتی یک مشکل یا تهدید بیرونی دارند در داخل باید منسجم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این ما هم باید یکصدا شویم و همه مردم و مسئولین پیش و بیش از هر چیزی به منافع ملی فکر کنند.

عضو مجمع روحانیون مبارز تأکید کرد: این یک قاعده عقلایی است و چیزی نیست که ما بخواهیم راجع به آن بحث کنیم. حتما باید یکصدا و همدل باشیم تا بتوانیم با فضایی که آمریکایی ها ساخته اند مواجه شویم. از سوی دیگر نباید کاری انجام دهیم که دشمن احساس کند دست ما در دست هم نیست و در میان نیروهای کشور ما اختلاف وجود دارد.

وی در مورد تأثیر شفاف سازی فعالیت های دولت در اعتمادسازی و جلب همه مردم و جناح های مختلف به سمت حمایت از دولت گفت: اصل اعتماد سازی وظیفه دولت و شفاف سازی بخشی از آن است. یعنی دولت وظیفه دارد با انواع اقداماتی که انجام می دهد اعتماد مردم را جلب کند و میزان این اعتماد را افزایش دهد. یکی از راه هایی که می تواند در این زمینه راهگشا باشد شفاف سازی فعالیت هایی است که انجام می دهند.

موسوی لاری افزود: اگر دولت بتواند اقداماتی را که انجام می دهد به صورت کامل و شفاف با مردم در میان بگذارد، شفاف سازی قطعا می تواند دولت را در حل چالش های فعلی کمک کند و آنها را از این چالش ها به موفقیت عبور دهد. چون اگر مردم به رده های مختلف مسئولین اعتماد نداشته باشند این مسئولین با مشکل مواجه می شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ترامپ شفاف سازی مذاکره ایران با آمریکا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 6092896 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود