Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:28:25 GMT

منطقه امیریه طمعه دیگر سیلاب روز گذشته فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۱۹۶۷

منطقه امیریه طمعه دیگر سیلاب روز گذشته فیروزکوه

روز گذشته جاری شدن سیل در فیروزکوه به ۳ روستای این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری دیمه نیوز، روز گذشته در اثر بارندگی در منطقه تنگه واشی فیروزکوه در روستاهایی اعم از جلیزجند و شهرآباد این شهرستان سیل جاری شد و تردد در این روستاها را دچار مشکل کرد؛ بعد از خبر وقوع سیل در این روستاها وحید شهبازی، بخشدار مرکزی شهرستان فیروزکوه، از ورود سیلاب به رودخانه کنگر خانی و دشت امیریه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جاری شدن سیل در منطقه امیریه، گفت: این سیلاب از منطقه اندور وارد رود خانه کنگر خانی شده و به موازات آن روستای امیریه را نیز تحت تاثیر خود قرار داد.

این عضو ستاد بحران شهرستان با اشاره به اینکه این سیلاب هیچ خسارت جانی را به همراه نداشته است، گفت: ۶ مورد مصدومیت در منطقه تنگه واشی گزارش که مصدومان این حادثه برای ادامه روند درمانی به بیمارستان فیروزکوه منتقل شدند.

وی هم چنین تخریب ۲۰ الی ۴۰ درصدی برخی از منازل مسکونی را از تبعات دیگر این واقعه طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: در حدود ۳۰۰ هکتار از ارضی روستاهای سیل زده دچار خسران شده که هنوز نمی توان آمار دقیقی از خسارت مالی این حادثه را منشتر کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا

 مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت از هدایت سیلاب امروز به مسیر چنداب که در پی بارش‌های رگباری شکل گرفته بود، خبر داد.

ابوالفضل نجفی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بارش‌های رگباری صبح امروز، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی این آمادگی در مدیریت بحران فرمانداری برای پیگیری و پیشگیری از مسائل مختلف بحرانی وجود داشت.

وی افزود: با توجه به مسیر چنداب و همسایگی این مسیر در سمنان احتمال ریزش و سیلابی شدن این مسیل وجود داشت.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در ادامه عنوان کرد: با توجه به شناخت مسیر حرکتی سیلاب مسیرهای منتهی به محور امام رضا(ع) و اراضی کشاورزی ایمن‌سازی شد و سیلاب در مسیر چنداب در مسیل رودخانه خود هدایت شد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: در 3 روستای قرمزتپه، عبدل‌آباد و حمامک پارچین تعدادی از اراضی کشاورزی آسیب دید که در حال پیگیری آن هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیل در شهرستان فیروزه
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد