Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:06:20 GMT

ورون: آرژانتین باید وابستگی به مسی را کاهش دهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۲۱۸۹

ورون: آرژانتین باید وابستگی به مسی را کاهش دهد

خوان سباستین ورون، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که تیم ملی این کشور باید خود را از اینکه تنها به مسی خلاصه شود، فراتر ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلبی سلسته بازیکنان با کیفیتی در ترکیب خود دارد ولی همواره در پیدا کردن فرمول موفقیت ناکام بوده و در چند سال اخیر، تماما متکی به درخشش لیونل مسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت در جام جهانی 2018 روسیه نیز ادامه پیدا کرد، جایی که آنها با شکست مقابل فرانسه در یک هشتم نهایی حذف شدند. امروز اعلام شد که لیونل اسکالونی و پابلو آیمار، مربیان موقت آرژانتین تا پایان سال میلادی خواهند بود و ورون تاکید کرد که تیم باید از وضعیت متکی بودن به مسی خارج شود.

 

 

 

 

او گفت:" زمان آن رسیده که یک گروه بسازیم. مشخصا، اگر لئو (اسکالونی) می‌خواهد بخشی از تیم ملی باشد، باید آهسته آهسته او را وارد کار کنند. فکر می‌کنم باید یک اساس جدیدی بر تیم چیده شود و مبنا، کل تیم باشد نه بازیکنی که می‌تواند تیم را نجات دهد.

 

در حال حاضر، ما بازی تیم‌های ملی دیگر را در جام جهانی دیده ایم و باید به صورت جدی به تیمی تر شدن فکر کنیم. فکر می‌کنم اسکالونی باید شرایط را خیلی دقیق بررسی کند، اگر پروژه ای وجود ندارد که او را خوشحال کند و در آن راحت باشد، رهبری تیم ملی آرژانتین کار بسیار سختی خواهد بود."

آرژانتین لیونل مسی بارسلونا خوان سباستین ورون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)