Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت طلای سرخ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون حداقل نرخ هر کیلو زعفران 4 میلیون  و 100 هزار و حداکثر 7 میلیون و 700 هزار تومان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت صادرات زعفران، اظهار کرد: میزان صادرات زعفران در خرداد نسبت به اردیبهشت سال جاری ناشی از اتخاذ سیاست جدید ارزی دولت و بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به سیستم بانکی 40 درصد کاهش یافت چرا که امکان برگرداندن ارز حاصل از صادرات به سیستم بانکی برای صادرکنندگان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میری، گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز، دستورالعمل‌های خلق الساعه دولت و نوسان قیمت زعفران در بازار امکان پیش بینی صادرات وجود ندارد.

نایب رئیس شورای ملی زعفران با اشاره به تأثیر سیاست جدید ارزی دولت بر میزان قاچاق، بیان کرد: مشکلات ارزی صادرکنندگان ناشی از بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به سیستم نیما موجب شد که زعفران به صورت قاچاق از کشور خارج شود با این وجود بخشی از کاهش صادرات در ماه‌های اخیر به موضوع قاچاق زعفران باز می‌گردد.

وی در پایان تصریح کرد: در اردبیشهت بیش از 27 تن زعفران به بازارهای هدف صادر شد که این میزان در خرداد با کاهش 12 تنی به 13 تن رسید.

انتهای پیام/

امکان پیش بینی صادرات زعفران وجود ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها