Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:28:38 GMT

انهدام ۲ باند در زمینه استفاده از دستگاه‌ های اسکیمر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۲۵۵۱

حوادث رکنا: رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی از شناسایی و انهدام ۲ باند در زمینه استفاده از دستگاه‌های اسکیمر در ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس Police فتای آذربایجان غربی گفت: کلاهبرداران و جاعلان سرکرد‌ه های مختلفی برای کلاهبرداری Fraud و سوء استفاده ار اعتماد مردم دارند که یکی از این شیوه‌ها استفاده از دستگاه‌های اسکیمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه‌های اسکیمر کپی کننده کارت مغناطیسی هستند و کلاهبرداران با یکبار کشیدن کارت بر روی آن، کارت را کپی می‌کنند و با داشتن رمز کارت به راحتی موجودی حسابتان را خالی می‌نمایند.

سرهنگ نصرتی افزود: در این زمینه با تلاش و کوشش ماموران پلیس فتا در شهرستان ارومیه ۲ باند شناسایی و کشف شد که ۵ نفر در این باند‌ها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی اظهار کرد: سارقان از طریق دستگاه‌های اسکیمر، هنگام خرید مردم از طریق کارتخوان ها، از حساب آن‌ها در مجموع مبلغ ۱۰۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برداشت کرده بودند که پس از دستگیری مبالغ به صاحبان حساب‌ها عودت داده شد.

وی در ادامه گفت: در این باند‌ها بالغ بر ۵۰ فقره کارت جعلی شهروندان که در مجموع بالغ بر ۶ میلیارد ریال موجودی داشتند نیز کشف و ضبط شد که مجرمین برای این کارت‌ها رمز و پسورد داده بودند تا بتوانند موجودی این کارت‌ها را نیز برداشت کنند.

نصرتی در ادامه سخنان خود به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید از مغازه یا فروشگاه‌ها از طریق کارت‌های بانکی، خودتان کارت بکشید و از دادن کارت به فروشنده و اعلام رمز جداً خودداری نمایید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شعارهای عجیب و ساختارشکن معترضین در شیراز + فیلم و عکس

شلیک گلوله به تازه داماد پلیس / دختر عمو از محمودش گفت +عکس

فریبا را ماهی 200 هزار تومان صیغه کردم !

جوان شیطان صفت به مادرش هم تجاوز کرد

18 ساله بودم که برای رفتن به کویت صیغه نادر شدم

صیغه زن برهنه !

وقتی استاد دانشگاه با عکس لخت از سیمین راز خلوت او و سعید را فهمید

تله سیاه برای دختر شهرستانی + گفتگو

دستور عجیب قاضی برای بستن دهان مجرم پر حرف با چسب در دادگاه + تصاویر

مرد چشم ناپاک امانتدار خوبی نبود / بهرام وارد حریم خصوصی دختر زیبا شده بود

با دختر دانشجو در اتاق خواب در حال عشقبازی بودیم که نامزدم شبنم رسید و...

خودکشی این دختر 12 ساله دنیا را شوکه کرد + عکس

ماجرای افشاکردن عشرتکده اشراف توسط ر.اعتمادی خبرنگار حوادث + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police کلاهبرداری Fraud پلیس فتا اخبار حوادث آذربایجان غربی رئیس پلیس باند شناسایی ارومیه حوادث آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی عکس خانواده تصاویر دختر جوان شهر تلگرام زندگی تهران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، وحیده طالقانی دختر آیت‌الله سید محمود طالقانی در سال ۱۳۴۷ با هوشنگ مخلصی ازدواج کرد. مخلصی از مدیران صنعتی در شهر اراک بود که در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین مدیر مرکز گسترش صنایع ایران بعد از انقلاب انتخاب شد. وحیده طالقانی نیز نماینده تهران در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

کد خبر 849860 برچسب‌ها آیت الله طالقانی خبر مهم

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی + عکس
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی