Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارلون ششمین مدافع میانی بارسلوناست که قاعدتا باید به فروش برسد.

طرفداری - این احتمال وجود دارد که آینده مارلون سانتوس، مدافع برزیلی بارسلونا در سری آ رقم بخورد.

به گزارش mundodeportivo، مارلون یکی از بازیکنانی است که هنوز آینده‌اش مشخص نشده. مدافع برزیلی که هم اکنون به همراه تیم در تور پیش فصل آمریکا به سر می‌برد و عملکرد خوبی هم داشته، از جمله بازیکنانی است که باشگاه روی فروششان حساب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در میان شش مدافع میانی کنونی تیم، مارلون کمترین شانس را برای ماندن دارد.

عملکرد خوب مارلون در دو بازی مقابل تاتنهام و رم باعث شده چند تیم دیگر هم نسبت به او ابراز علاقه کنند. به تازگی دو تیم ایتالیایی به صورت جدی به جذب این مدافع ابراز علاقه کرده و شرایط او را از بارسلونا پرسیده‌اند. در واقع ایجنت مارلون به زودی به بارسلونا می‌رسد تا با نمایندگان این دو باشگاه و البته دو تیم اسپانیایی دیگری که خواهان به خدمت گرفتن مارلون هستند، مذاکره کند. ناگفته نماند که مارلون از دو تیم ترکیه‌ای گالاتاسارای و فنرباحچه هم پیشنهاد دارد. البته این دو تیم خواهان انتقالی قرضی هستند که بارسا آن را رد کرده است.

باید دید آینده این مدافع باکیفیت 22 ساله برزیلی در کدام تیم رقم خواهد خورد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلوناایتالیاسری آنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: نقل و انتقالات بارسلونامارلونمارلون سانتوس برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر موندو: دو تیم ایتالیایی به جمع مشتریان مارلون سانتوس اضافه شدندتوضیحات وثوق احمدی درخصوص پرونده‌های مختلف لیگ برتر؛ از شکایت سایپا از صیادمنش تا شکایت فولاد از رفیعیدانلود؛ حواشی روز اول جام جهانی بازی فیفا 18فریده شجاعی: افتخاری گفت قرارداد دوم پورحیدری را پرداخت نمی کندحضور فعال مجید حسینی و وحید امیری در تمرینات ترابزون اسپور ترکیه (عکس)گیشه مطبوعات خارجی؛ جمعه، 3 آگوست 2018؛ بمب آرتورو ویدال!عباسیان: شکست سایپا برابر ذوب آهن یک اتفاق بود؛ امیدوارم که در بازی با ذوب آهن این شکست را جبران کنیمگزارش تصویری؛ سایپا 0 - 3 پیکانچالهان اوعلو: عاشق میلان هستم؛ آماده‌ام پاس گل های زیادی برای هیگواین ارسال کنمزمان حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات تراکتورسازی مشخص شدگزارش تصویری؛ استقلال خوزستان 1 - 2 پدیدهحسن روشن: مهاجمین فعلی استقلال درجه 2 هستند؛ غفوری نشان داد کی روش اشتباه کرده استپاشازاده: بعید می دانم تیم فعلی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشداستقلال همچنان به دنبال مهاجم؛ ایمن حسین، جدی ترین گزینهقهرمانی تیم شطرنج ایران در جام ملت‌های آسیانگاهی به جدال های اخیر پرسپولیس و فولاد؛ خوزستانی ها 4 سال در حسرت بردشوچنکو: هیگواین راه گلزنی را خوب می داند؛ میلان باید گتوزو را نگه دارد و مالدینی را هم به باشگاه بیاوردرسمی؛ چوبا آکپوم از آرسنال به پائوک یونان پیوستعلیرضا فغانی: قضاوت داوران زن در لیگ برتر مردان؟ اسلام به خطر می‌افتد!رسمی؛ قرارداد گابریل ژسوس با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۳ تمدید شد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه غیررسمی؛ آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستفوری؛ بارسلونا خواهان جذب ویدال شد؛ انتقال می‌تواند خیلی زود نهایی شودبیانیه 9 بندی کارلوس کی روش: کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم!بیلد: بایرن مونیخ پیشنهاد منچستریونایتد برای معاوضه بواتنگ و مارسیال را رد کردبونوچی: یوونتوس خانه من است و از بازگشت به خانه خوشحالمرسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستواکنش توئیتری هواداران یوونتوس به بازگشت بونوچی و جدایی هیگواین: کاش بارسلونا بونوچی را هم هایجک می کرد!مارکا: مودریچ علاقه‌ای برای جدایی از رئال مادرید ندارد؛ پرز برای جدایی او 750 میلیون یورو می‌‌خواهدانگیزه مضاعف محسن مسلمان برای درخشش مقابل استقلالپرونده جذب رابیو بسته شد؛ در صورت جدایی دمبله، بارسلونا برای خرید پوگبا اقدام می‌کنداولی هونس: به هیچ‌وجه برای خرید یک بازیکن 200 میلیون یورو پرداخت نمی‌کنیم؛ رقابت بایرن مونیخ با کشورها است، نه باشگاه‌هاکوریره دلو اسپورت: هدف بعدی میلان، آدریان رابیو استنویر: اگر اوزیل و گوندوعان در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشتند، هیچ‌گاه در خصوص آن‌ها صحبت نمی‌شدرسمی؛ گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا به میلان پیوستندرسمی؛ گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا به میلان پیوستند 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد ممکن است تابستان پیش رو مهاجم انگلیسی‌اش را در لیست فروش قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد به خاطر فراز و نشیب‌هایی زیادی که در فصل جاری داشته، انتظار می‌رود در تابستان پیش‌رو شاهد تحولات زیادی در ترکیب خود و احتمالاً کادرفنی‌اش باشد. برخی رسانه‌های انگلیسی در چند روز گذشته خبر داده‌اند که این باشگاه انگلیسی در نظر دارد در پایان فصل جاری اریک تن‌هاخ را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کند.

حالا نشریه «میرر» خبر می‌دهد که منچستریونایتد برنامه‌ای برای تمدید قرارداد رافائل واران ندارد و این مدافع فرانسوی که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» هم خبر داد که منچستریونایتد خود را آماده جدایی چند بازیکن در پایان فصل جاری می‌کند، این در حالی است که آینده حرفه‌ای مارکوس رشفورد با وجود اینکه تا پایان ماه ژوئن 2028 تحت قرارداد این باشگاه است، در هاله‌ای از ابهام است.

این مهاجم انگلیسی و 26 ساله این فصل در منچستریونایتد اُفت قابل‌توجهی کرده و در 40 بازی از رقابت‌های مختلف تنها موفق به ثمر رساندن 8 گل شده و 5 پاس‌‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم خبر  داد؛ وستون مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس که برسر تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده، در این تابستان از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد. گفته می‌شود منچستریونایتد نسبت به جذب مک‌کنی 25 ساله علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!