Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@02:23:00 GMT

تکرار شوم تاریخ برای استقلال/ آبی ها قهرمان نمی شوند!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۲۸۵۴

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2-2 در برابر ذوب آهن در فولادشهر متوقف شد و در حسرت کسب اولین برد در لیگ هجدهم باقی ماند؛ آنها در حال حاضر با انجام یک بازی بیشتر از رقیب سنتی خود یک امتیاز کمتر دارند و ممکن است فاصله در ادامه به عدد 4 افزایش پیدا کند.

آبی پوشان تهرانی با احتساب این دوره در طول تاریخ لیگ برتر برای بار پنجم بود که نتوانستند بردی را در دو بازی نخست خود به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پیش از این در دوره های اول، چهارم، شانزدهم و هفدهم متحمل چنین حادثه ای شده بودند که در نهایت در هیچ کدام از این فصول قهرمانی برای آبی ها بدست نیامد.

استقلال در لیگ اول دو بازی نخست خود را با یک امتیاز پشت سر گذاشت اما در دیدار سوم با نتیجه 4-0 از سد تراکتور گذشتند و در نهایت هم لیگ را در رده دوم به اتمام رساندند. 

در لیگ چهارم تنها دوره ای بود که استقلال دقیقا مانند این دوره دو بازی اول خود را با نتیجه مساوی به اتمام رساند و دو امتیازی شد. آنها در هفته سوم با نتیجه 2-1 در خانه خود از سد فجرسپاسی گذشتند و در نهایت رتبه سوم لیگ را به خود اختصاص دادند.

پس از آن دیگر استقلال چنین شروع ضعیفی نداشت تا شانزدهمین دوره که با منصوریان به لیگ آمدند و در دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفتند. استقلال در هفته سوم هم به صنعت نفت باخت و در نهایت اولین برد خود را در هفته هفتم مقابل ذوب آهن در تهران جشن گرفت. استقلال در پایان این دوره رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

در دوره بعدی بازهم تیم منصوریان موفق نشد بیش از یک امتیاز از دو بازی اول خود به دست بیاورد. گرچه آنها در هفته سوم موفق شدند با تک گل جپاروف از سد تراکتور بگذرند و در پایان هم رده سوم را به خودشان اختصاص بدهند.

و حالا برای پنجمین بار شاهد چنین رویدادی هستیم؛ برای سومین فصل پیاپی. تاریخ نشان داده که هر وقت استقلال دو بازی اول خود را در لیگ برتر نبرد در پایان قهرمان نمی شود و یکی از دو رتبه دوم یا سوم را به خود اختصاص خواهد داد. آنها یک دوره در میان دوم و سوم شده اند و حالا نوبت آن است که در پایان عنوان نایب قهرمانی را مال خود کنند.

روی مثبت قضیه هم این است که برای سومین بار استقلال بعد از ناکامی در دو بازی نخست در هفته سوم به مصاف تراکتور می رود. در دو دیدار قبلی دو برد به استقلال رسیده و باید دید این تیم می تواند در برابر پرشورهای تبریزی هت تریک کنند یا خیر.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!