Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکالونی فعلا هدایت آلبی سلسته را برعهده خواهد داشت.

طرفداری- فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از قطع همکاری با سمپائولی، لیونل اسکالونی، سرمربی زیر 17 ساله های آرژانتین را به عنوان مربی موقت تیم بزرگسالان انتخاب کرد.

حساب رسمی فدراسیون فوتبال آرژانتین در توییتر تایید کرد، این مدافع اسبق جانشین سمپائولی شده است تا آلبی سلسته را در دو دیدار تدارکاتی پیش رو برابر گواتمالا و کلمبیا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پابلو آیمار و مارتین توکالی هم به عنوان کمک های اسکالونی، به کادرفنی آرژانتین اضافه خواهند شد. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیمسابقات ملیجام جهانی 2018 روسیهآرژانتینبرچسب‌ها: لیونل اسکالونیپابلو آیمارخورخه سمپائولی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر فوتبالیست های متولد امروز؛ 3 آگوسترسمی؛ لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی موقت آرژانتین انتخاب شدسلطانی فر در دیدار با علی پروین: امیدوارم از بین تیم های استقلال و پرسپولیس یک تیم فاتح لیگ قهرمانان آسیا شودآ اس: با تصمیم لوپتگی، بورخا مایورال در رئال مادرید می‌ماندفوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا؛ حضور علی کفاشیان در اردوی تیم مس سنگوندانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید نایکی با حضور فیلیپه کوتینیوگاتزتا دلو اسپورت: اولتیماتوم چلسی به برنارد؛ میلان عجله‌ای برای امضای قرارداد نداردکرانچار: خودمان تصمیم گفتیم با بازیکنان زیر 21 سال راهی بازی های آسیایی شویمموندو: دو تیم ایتالیایی به جمع مشتریان مارلون سانتوس اضافه شدندتوضیحات وثوق احمدی درخصوص پرونده‌های مختلف لیگ برتر؛ از شکایت سایپا از صیادمنش تا شکایت فولاد از رفیعیدانلود؛ حواشی روز اول جام جهانی بازی فیفا 18فریده شجاعی: افتخاری گفت قرارداد دوم پورحیدری را پرداخت نمی کندحضور فعال مجید حسینی و وحید امیری در تمرینات ترابزون اسپور ترکیه (عکس)گیشه مطبوعات خارجی؛ جمعه، 3 آگوست 2018؛ بمب آرتورو ویدال!عباسیان: شکست سایپا برابر ذوب آهن یک اتفاق بود؛ امیدوارم که در بازی با ذوب آهن این شکست را جبران کنیمگزارش تصویری؛ سایپا 0 - 3 پیکانچالهان اوعلو: عاشق میلان هستم؛ آماده‌ام پاس گل های زیادی برای هیگواین ارسال کنمزمان حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات تراکتورسازی مشخص شدگزارش تصویری؛ استقلال خوزستان 1 - 2 پدیدهحسن روشن: مهاجمین فعلی استقلال درجه 2 هستند؛ غفوری نشان داد کی روش اشتباه کرده است بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه غیررسمی؛ آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستفوری؛ بارسلونا خواهان جذب ویدال شد؛ انتقال می‌تواند خیلی زود نهایی شودبیانیه 9 بندی کارلوس کی روش: کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم!بونوچی: یوونتوس خانه من است و از بازگشت به خانه خوشحالمبیلد: بایرن مونیخ پیشنهاد منچستریونایتد برای معاوضه بواتنگ و مارسیال را رد کردرسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستواکنش توئیتری هواداران یوونتوس به بازگشت بونوچی و جدایی هیگواین: کاش بارسلونا بونوچی را هم هایجک می کرد!مارکا: مودریچ علاقه‌ای برای جدایی از رئال مادرید ندارد؛ پرز برای جدایی او 750 میلیون یورو می‌‌خواهداولی هونس: به هیچ‌وجه برای خرید یک بازیکن 200 میلیون یورو پرداخت نمی‌کنیم؛ رقابت بایرن مونیخ با کشورها است، نه باشگاه‌هاپرونده جذب رابیو بسته شد؛ در صورت جدایی دمبله، بارسلونا برای خرید پوگبا اقدام می‌کندنویر: اگر اوزیل و گوندوعان در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشتند، هیچ‌گاه در خصوص آن‌ها صحبت نمی‌شدذوب آهن 2-2 استقلال؛ تساوی در روز خشن فولادشهررسمی؛ گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا به میلان پیوستندموندو: یری مینا با منچستریونایتد به توافق شخصی هم رسیده استموندو: یری مینا با منچستریونایتد به توافق شخصی هم رسیده است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا و بسیاری از فوتبال‌دوستان به خوبی از داستان امضای قرارداد مسی با بارسلونا روی یک دستمال و ارزش و اهمیتی که این قرارداد نمادین برای این باشگاه و طرفداران این ستاره آرژانتینی دارد با خبر هستند.

حالا به نظر می‌رسد که دعوا و درگیری قانونی جدی بر سر مالکیت این دستمال به وجود آمده است. این درگیری بین جوزپ ماریا مینگیا، مدیر برنامه کهنه‌کار، با هوراسیو گاگیولی که در آن زمان در آرژانتین مشغول به کار بود شکل گرفته است.

گاگیولی در متنی که از سوی وکلایش ارسال شده مدعی شده است:« این دستمال همیشه متعلق به من بوده است و مینگیا حقیقت را در این باره مطرح نمی‌کند. من بارها به صورت رسمی و علنی در رسانه‌ها به عنوان مالک این دستمال شناخته شدم و و هرگز کسی این ادعا را رد نکرده بود، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری.

صحبت‌های مینگیا پر از تناقض و نادرست است. او یک روز گفت که دستمال در دفترش در پوشه‌ای بوده و در طول این مدت به آن سر نزده است و روز دیگری این ادعا را مطرح کرد که من پس از بازی این دستمال را با خودم به خانه بردم.

همین اظهارات نشان می‌دهد که این دستمال هرگز در دفتر او و در هیچ پوشه‌ای نبوده است. این صحبت‌ها متناقض است چون مینگیا هرگز نمی‌دانست که دستمال کجاست چون این دستمال هرگز متعلق به او نبوده است. او همیشه می‌دانست که دستمال پیش من است از دسامبر سال ۲۰۰۰ به بعد دیگر هرگز آن را از من نخواست.

حالا او به سادگی در حال استفاده از توجه جهانی به فروش این دستمال است تا بتواند جایگاهش را در رادیو و تلویزیون به قیمت مطرح نکردن حقیقت بالا ببرد. من در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۴ به فکس ارسال شده از سوی او و اجرا کننده حراج پاسخ دادم. علاوه بر این باید ذکر کنم که من هرگز راننده خانوادگی مسی هم نبودم.»

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم