Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون گفت که هدف همه اعضای این تیم، قهرمانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیاست. ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره پیروزی 9 بر 2 مس سونگون مقابل تیم سیپر تاجیکستان در اولین دیدار مس در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا) گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است، چون تیم‌ها شناختی از هم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیپر دو بازیکن ایرانی در ترکیب داشت و ما با تجربه‌ای که داشتیم، این تیم را کنترل کردیم و در ادامه بازی به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. خدا را شکر سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم و صدرنشین گروه D شدیم.

وی در مورد شرایط تیم مس سونگون اظهار داشت: شرایط خوبی بر تیم حاکم است و همه بازیکنان با هم رفیق هستند. همه برای یک هدف می‌جنگیم و به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم مس سونگون درخصوص شرایط غذایی تیم در اندونزی (میزبان رقابت‌ها) تصریح کرد: مشکل غذایی آنچنانی نداریم و طبع غذا در اندونزی با طبع ایرانیان سازگار است. مشکلاتی در این خصوص داریم، اما می‌خواهیم نیمه پُر لیوان را ببینیم!

سنگ‌سفیدی درباره مصاف روز شنبه سونگونی‌ها مقابل تیم AGMK ازبکستان خاطرنشان کرد: حریف ما همان تیم ملی ازبکستان است. چون به جز یک نفر، بقیه بازیکنان در تیم ملی ازبکستان بازی می‌کنند. AGMK تیمی خوب، فیزیکی و تاکتیک‌پذیر است و در جلسه آنالیز تیم، با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا می‌شویم تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام/

R1402/P1435/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  دیدار تیم‌های ایرلن و ترکمنستان در استادیوم پر از تماشاگر عشق‌آباد و در حالی برگزار شد که تعداد زیادی از هواداران تیم میزبان لباس یکدست بر تن داشتند. 

از ترکمنستان که از کشورهای بسته آسیای مرکزی محسوب می‌شود، معمولا اطلاعات خاصی به بیرون درز نمی‌کند و این رویدادهای ورزشی باعث می‌شود تا اهالی فوتبال بیشتر با آنها رودررو شوند. 

در این بازی تعداد زیادی از آنها سوییشرت سفید و ابی بر تن کرده بودند تا سکوهای سبز این ورزشگاه را به شکلی عجیب به تسخیر خود در بیاورند.

دیگر خبرها

  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • ثبت بیش از ۲۵۰۰ ماموریت از آغاز ایام نوروز در اورژانس کرمانشاه
  • تمام مقوله‌های دینی برای هدفی به نام تبعیت است
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • گل اوستون اورونوف به هنگ کنگ (ازبکستان 3-0 هنگ کنگ)
  • معنوی‌نژاد: هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم
  • ثبت ۲ هزار و ۶۸۵ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مأموریت اورژانس کرمانشاه