Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی ماریای 30 ساله و خانواده‌اش از زندگی در پاریس راضی هستند و به همین دلیل هم این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفته در پی اس جی بماند.

طرفداری - آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی پاری سن ژرمن تصمیم به ماندن در این تیم گرفته است.

دی ماریای 30 ساله که در تابستان 2015 با انتقالی به ارزش 63 میلیون یورو از منچستریونایتد راهی پارک ده پرنس شد، برای حداقل یک فصل دیگر هم در این تیم بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره آرژانتینی در این تابستان و حتی تابستان سال گذشته به تیم‌های زیادی از جمله بارسلونا، اتلتیکو مادرید و ناپولی لینک شد و بسیاری از احتمال بالای جدایی او از پاری سن ژرمن می‌گفتند اما ظاهرا این شایعات صحت ندارند.

به گزارش اکیپ، دی ماریا که فقط یک سال دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد، تصمیم گرفته در این تیم بماند. دلیل اصلی ماندن دی ماریا، احساس خوب و راحتی است که خانواده‌اش از زندگی در پاریس دارند. از طرفی باشگاه هم بر خلاف شایعات، زیاد به فروش دی ماریا فکر نکرده و نمی‌کند چرا که سیستم توخل به وینگرهای خلاق نیاز دارد و تاکنون بازیکنانی چون لوکاس مورا و خاویر پاستوره از تیم جدا شده‌اند.

بنابراین همه شواهد حاکی از این است که دی ماریا در فصل پیش هم در پارک ده پرنس خواهد بود. ناگفته نماند که پاری سن ژرمن چند هفته پیش پیشنهاد تمدید قراردادی به دی ماریا ارائه کرده که این بازیکن هنوز پاسخی نداده است. آنخل در 135 بازی برای پاریسی‌ها موفق به زدن 50 گل و ارسال 52 پاس گل شده است.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیفرانسهلوشامپیونهپاری سن ژرمننقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: آنخل دی ماریانقل و انتقالات پاری سن ژرمناکیپ برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر حضور آندری شوچنکو در ساختمان باشگاه میلان (عکس)اکیپ: بر خلاف همه شایعات، آنخل دی ماریا در پاری سن ژرمن می‌مانددانلود؛ تیزر چلسی به مناسبت تمدید قرارداد پدروهمام طارق: از وینفرد شفر به خاطر فرصتی که به من داد تشکر می کنم؛ خوشحالم در یکی از بزرگترین تیم های آسیا بازی خواهم کرددانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن تیری آنری به آرسنال (1999)سمپدوریا و کپی برداری از ایده یوونتوس در اعلام خرید کریستیانو رونالدو! (عکس)واکنش مهدی رحمتی به مصدومیت رضا حبیب‌زاده: دیشب با چشمانم دیدم چقدر فاصله مرگ و زندگی کم استنشریات اسپانیایی: پیشنهاد 23 میلیون یورویی دورتموند برای گامیروفوتبالیست های متولد امروز؛ 3 آگوسترسمی؛ لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی موقت آرژانتین انتخاب شدسلطانی فر در دیدار با علی پروین: امیدوارم از بین تیم های استقلال و پرسپولیس یک تیم فاتح لیگ قهرمانان آسیا شودآ اس: با تصمیم لوپتگی، بورخا مایورال در رئال مادرید می‌ماندفوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا؛ حضور علی کفاشیان در اردوی تیم مس سنگوندانلود؛ تیزر تبلیغاتی جدید نایکی با حضور فیلیپه کوتینیوگاتزتا دلو اسپورت: اولتیماتوم چلسی به برنارد؛ میلان عجله‌ای برای امضای قرارداد نداردکرانچار: خودمان تصمیم گفتیم با بازیکنان زیر 21 سال راهی بازی های آسیایی شویمموندو: دو تیم ایتالیایی به جمع مشتریان مارلون سانتوس اضافه شدندتوضیحات وثوق احمدی درخصوص پرونده‌های مختلف لیگ برتر؛ از شکایت سایپا از صیادمنش تا شکایت فولاد از رفیعیدانلود؛ حواشی روز اول جام جهانی بازی فیفا 18فریده شجاعی: افتخاری گفت قرارداد دوم پورحیدری را پرداخت نمی کند بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه غیررسمی؛ آرتورو ویدال به بارسلونا پیوستفوری؛ بارسلونا خواهان جذب ویدال شد؛ انتقال می‌تواند خیلی زود نهایی شودبیانیه 9 بندی کارلوس کی روش: کم کم برایم سخت می شود تا به آینده ای مشترک باور داشته باشم!بونوچی: یوونتوس خانه من است و از بازگشت به خانه خوشحالمرسمی؛ لئوناردو بونوچی به یوونتوس پیوستبیلد: بایرن مونیخ پیشنهاد منچستریونایتد برای معاوضه بواتنگ و مارسیال را رد کردواکنش توئیتری هواداران یوونتوس به بازگشت بونوچی و جدایی هیگواین: کاش بارسلونا بونوچی را هم هایجک می کرد!اولی هونس: به هیچ‌وجه برای خرید یک بازیکن 200 میلیون یورو پرداخت نمی‌کنیم؛ رقابت بایرن مونیخ با کشورها است، نه باشگاه‌هامارکا: مودریچ علاقه‌ای برای جدایی از رئال مادرید ندارد؛ پرز برای جدایی او 750 میلیون یورو می‌‌خواهدپرونده جذب رابیو بسته شد؛ در صورت جدایی دمبله، بارسلونا برای خرید پوگبا اقدام می‌کندنویر: اگر اوزیل و گوندوعان در جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشتند، هیچ‌گاه در خصوص آن‌ها صحبت نمی‌شدذوب آهن 2-2 استقلال؛ تساوی در روز خشن فولادشهررسمی؛ گونزالو هیگواین و ماتیا کالدارا به میلان پیوستندجزئيات مالی انتقال آرتورو ویدال به بارسلونا به روایت موندوجزئيات مالی انتقال آرتورو ویدال به بارسلونا به روایت موندو 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدعوت دوباره طرفداری از علاقه مندان به شرکت در فانتزی لیگ برتر انگلیس (به همراه آدرس کانال)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره