Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@16:42:22 GMT

علت آتش سوزی مرکز بهزیستی مشهد در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۴۳۱۷

علت آتش سوزی مرکز بهزیستی مشهد در دست بررسی است

قدس آنلاین: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: علت بروز آتش سوزی دیشب در مرکز مداخله در بحران بهزیستی مشهد در دست بررسی است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین حقدادی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ساعت ۱۲ نیمه شب گذشته گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در خوابگاه مرکز مداخله در بحران خانواده که محل حضور موقت دختران و زنان نیز هست، دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و فرونشاندن آتش ۱۵ دختر و زن مقیم این مرکز نجات یافتند، افزود: دیشب همه این افراد باهمکاری نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که هشت نفر آنها به دلیل جراحات بیشتر تحت مراقبت قرار گرفته و بقیه ساعتی بعد مرخص شدند.

وی ادامه داد: از هشت دختری که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند، ۲ تن مرخص می شوند و ۶ دختر دیگر به دلیل نیاز به مراقبت بیشتر تحت نظر پزشک باقی خواهند ماند.

حقدادی با بیان اینکه خوشبختانه مشکل حادی برای این دختران به وجود نیامده است، افزود: این افراد بیشتر از ناحیه دست به دلیل داغی محیط در حین فرار از آتش دچار سوختگی شده اند و از حال عمومی خوبی برخوردارند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی درخصوص علت بروز حادثه گفت: همه احتمالات در این زمینه در نظر گرفته می شود اما تا زمان بررسی تیم کارشناسی برای تعیین علت دقیق و قطعی حادثه منتظر خواهیم ماند.

مرکز مداخله در بحران خانواده بهزیستی مشهد به صورت موقت اقدام به نگهداری دختران و زنان آسیب دیده، قربانی خشونت خانگی و غیره می کند تا تکلیف این افراد از سوی دستگاه قضایی یا خانواده آنان تعیین شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند