Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:58:23 GMT

دعوت به تجمع به بهانه گرانی دسیسه جدید دشمنان است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۸۴۵۹۸

دعوت به تجمع به بهانه گرانی دسیسه جدید دشمنان است

به گزارش ایرنا، امام جمعه سراوان در جنوب شرق سیستان وبلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: با افزایش قیمت نامعقول سکه، طلا، ارز، مواد غذایی و صنعتی در چند روز اخیر شاهد تلاطم و فراز و نشیب در بازار سکه، ارز، خودرو و کالا بوده ایم که دشمن در جنگ اقتصادی و رسانه ای در بعضی از موارد موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام مجتبی بامری افزود: هدف دشمن از ایجاد جنگ اقتصادی نا امید کردن مردم از حاکمیت است تا امید مردم را نسبت به حاکمیت از بین ببرد و بتواند پروژه بعدی خود یعنی فراخوان و سازماندهی تجمعات را مدیریت کند.
وی خطاب به مسئولان گفت: باید اعتماد به نفس کامل به وجود آورید و اگر مدیر، وزیر و یا مسئولی ناکارآمد بود، برکنار شود و انسان های انقلابی، مجاهد و پر تحرک پای کار آیند.
امام جمعه سراوان افزود: از دولت می خواهیم تا با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیلهای داخلی مانع از فرصت سوزی شوند و شعار' ما می توانیم' را در جامعه ترویج دهند تا وابستگی به کشورهای خارجی کمرنگ شود.
وی گفت: دولت می تواند با بستن گلوگاه های فساد که در گمرکات، بنادر، مناطق آزاد و مراکز ثبت سفارش وجود دارد، گشایش ایجاد و نابسامانی ها را رفع کند.

** دشمن اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار گرفته است
امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان اقتصاد و معیشت مردم را مورد هدف قرار داده اند گفت: دولت باید از همه فکرها برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند.
حجت ‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: برای مشکلات اقتصادی و رفع آن‌ها راهکارهایی از جمله برخورد قوی با مفسدان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به بی ثباتی بازار و برخی اعتراضات افزود: این جوسازی ها ابتدا توطئه دشمن و سپس سودجویی برخی از بازاریان و بی تدبیری برخی مسئولان در اداره امور اقتصادی است.
امام جمعه ایرانشهر گفت: قوه قضائیه باید با کسانی که به نظام اقتصادی کشور آسیب می زنند برخورد جدی و قاطعانه کند.
وی از همدلی و اتحاد به عنوان مهم‌ترین راهکار برای مقابله با مشکلات اقتصادی یاد کرد و افزود: چه ایرادی دارد که از همه کارشناسان و افراد خلاق برای رفع مشکلات کشور استفاده شود.

** مسئولان مرزها را باز کنند تا وضعیت معیشت مردم بهبود یابد
امام جمعه اهل ‌سنت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه با توصیه به مدیران و مسئولان برای ممانعت و جلوگیری از قاچاق و تاکید بر عزم جزم آنان برای مبارزه با سودجویان گفت: از دولت می خواهیم مرزها را که منبع درآمد مردم مرزنشین است باز کنند.
مولوی عبدالصمد کریم زایی ادامه داد: از ویژگی های بارز پیامبر اکرم(ص) وفای به عهد و پیمان است هرکس به خدا و روز قیامت ایمان دارد باید به وعده‌هایش وفا کند و امروز مهم‌ترین سرمایه اجتماعی، اعتماد متقابل اجتماعی مردم نسبت به یکدیگر، مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به مردم است زیرا یکی از عوامل اعتماد، وفای به عهد و پیمان و قول‌هایی است که می‌دهیم.
وی بیان کرد: امروز در بازار ثباتی نیست. اجناس روز به روز گران‌ تر می‌شود واکثر مردم توان خرید ندارند.
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر اظهار داشت: بی ثباتی در بازار و عدم نظارت باعث شده دشمنان از مشکلات معیشتی به دنبال سوء استفاده سیاسی برای خود باشند و از آن بهره برداری کنند.
وی تصریح کرد: ملت شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید آگاه باشیم و فرصت را برای دشمنان قسم خورده کشور مهیا نکنیم.
7314 ** 7336 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خطبه های نماز جمعه سرمایه سیستان و بلوچستان گرانی مناطق آزاد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟