Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بدون شک برای همگان واژه هوش تداعی کننده میزان IQ در افراد مختلف است اما در واقع هوش انواع مختلفی دارد که کمتر به این جنبه ها توجه می شود در حالی که این جنبه ها به انتخاب بهتر رشته تحصیلی کمک می کند.

تحقیقات نشان داده است که امروزه بسیاری از روش‌های یادگیری بر اساس هوش‌های چندگانه طراحی می‌شوند که هم در تشویق کودکان به یادگیری و هم در سرعت یادگیری آن‌ها نقش اول را ایفا می‌کنند در این راستا ابزار و وسایل مختلفی بر اساس هوش‌های چندگانه پیشنهاد می‌شود که به پرورش هوش کودکان در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینفوگرافیک زیر با شگفتی‌های باورنکردنی از هوش انسان که شاید از آن اطلاعی نداشته باشید در قالب اینفوگرافیک آشنا خواهید شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۸۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه افزود: هدف دوم از اجرای این عملیات تثبیت قدرت بازدارندگی دشمن بود.

وی ادامه داد: با انجام عملیات وعده صادق خواستیم بگوییم اگر حرکتی از شما سر بزند، ‌بی‌درنگ پاسخ قاطع دریافت خواهید کرد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه هدف ما کشته‌سازی و بیان‌ تعداد تلفات انسانی نبود، بیان کرد: خواستیم ثابت کنیم مهمترین تاسیسات نظامی و امنیتی اسراییل در «تیر رس» قرار دارد.

وی اضافه کرد: حداقل ۱۵ موشک به هدف خورد و این در حالی است که اسراییلی‌ها خودشان چاله حفر کردند تا عمق عملیات را کوچک نشان دهند.

معلمی در بخش دیگری به جنبه‌های‌ مختلف عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: در این عملیات حساب شده، یکبار دیگر عظمت ایران به رُخ کشیده شد، جنبه دیگر کار بعد میدانی داشت و حاصل کار مشترک بین ارتش و سپاه بود.

وی ضلع سوم عملیات وعده صادق را بعد رسانه‌ای آن دانست و گفت: شبکه‌های اجتماعی در ایران از همان ‌ابتدا خیلی خوب و موثر وارد عمل شده و کار رسانه‌ای تاثیرگذاری انجام دادند.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز، مردم قدرشناس تربت‌حیدریه به پاس مجاهدت‌های دلاور مردان ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در پاسخ کوبنده اخیر به رژیم صهیونیستی، راهپیمایی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • رسانه عبری: حزب‌الله استفاده از موشک‌های ضد استحکامات را آغاز کرده است
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • اینفوگرافیک | تکمیل تونل خوانسار و راه های دسترسی به آن